Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina puhutaan, että jokaiselle on joku jossain

Vierailija
26.06.2021 |

Tämä ei ole kuitenkaan totta tai realistinen skenaario. Ajatellaan vaikka Suomea ja pidetään sitä normaalin ihmisen alueena etsintään. Suomessakin on ihmisiä, jotka eivät kelpaa kenellekään suomalaiselle. Ja heitä on enemmän miehissä.

Miksi siis tätä valheellista lausetta levitetään?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ihmisellä on kymmeniä mahdollisia ja sopivia kumppaneita kaikkina ikäkausina. Hyvinkin erilaisten ihmisten on mahdollista luoda hyvä parisuhde, jos molemmilla on tunnetaidot kunnossa ja halua rakentaa suhdetta riittää.

Vierailija
2/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella ihmisellä on kymmeniä mahdollisia ja sopivia kumppaneita kaikkina ikäkausina. Hyvinkin erilaisten ihmisten on mahdollista luoda hyvä parisuhde, jos molemmilla on tunnetaidot kunnossa ja halua rakentaa suhdetta riittää.

Tuossa on se oleellinen asia. Pitää olla tietyt jutut kunnossa. Kaikilla ei ole. Eikä heillä välttämättä ole ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa tuo on totta, pitää laskea se rima vain erittäin alas eikä odottaa mitään tunnepuolen "kemiaa."

Vierailija
4/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät kestä karua todellisuutta vaan haluavat idealisoida maailman vaaleanpunaisten lasien läpi katsottuna. Tämä pätee jossain suhteessa käytännössä jokaiseen, toisiin tosin enemmän kuin toisiin.

Moderniin tyyliin ja vasurien uuskielellä ilmaistuna: monet ihmiset eivät halua joutua kohtaamaan etuoikeuttaan siinä kun toisaalta maailma on jo valmiiksi kironnut niin monet heti syntymästään.

Vierailija
5/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan ehkä jossain silti on. Mutta sitä yhtä on vaikeaa löytää pienemmältäkään alueelta. Ja entä jos se oikea onkin sitten kauempana.

Vierailija
6/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että kaikille on joku, mutta se joku voi olla toisessa kaupungissa. Sääli että tinderissä etsitään myös yhden illan seuraa (osa valehtelee etsivänsä pitempiaikaista seuraa) ja osa naisista ei sitten mene tinderiin tai muihin deittisovelluksiin.

En tunne muiden kaupunkien miehiä yhtään ja omassa kaupungissakin olen nähnyt vain murto-osan miehistä.

Vierailija
7/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo,mua ei ole edes pummit tai spuget pyytäneet ulos. Enkä ole ihan susiruma,enkä tyhmä,en tiedä missä se vika sitten on.

Vierailija
8/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte laskee mut ulos tuosta. Mä en ole ketään varten, tiedoksi vaan.

Vierailija
9/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että kaikille on joku, mutta se joku voi olla toisessa kaupungissa. Sääli että tinderissä etsitään myös yhden illan seuraa (osa valehtelee etsivänsä pitempiaikaista seuraa) ja osa naisista ei sitten mene tinderiin tai muihin deittisovelluksiin.

En tunne muiden kaupunkien miehiä yhtään ja omassa kaupungissakin olen nähnyt vain murto-osan miehistä.

Varmasti jokaiselle on joku jossakin, joka on valmis hyväksymään virheellisenkin ihmisen. Hänen tapaamisensa ei vain luultavasti toteudu. Ja siksi se joukko ihmisiä, josta se kumppani pitää löytää onkin yllättävän pieni ja nykyään jo yksi virhe tai vika voi olla sellainen, joka pienentää tuon joukon vielä pienemmäksi. 

Vierailija
10/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset eivät ole niin joustavia, että heille kävisi esimerkiksi toisen maalainen muuten sopiva kumppani. Sen pitäisi olla omasta elämänpiiristä ja läheltä kotiseutua. Ei niitä mahdollisuuksia silloin ihan hirveästi ole - sopivan ikäisiä, luonteisia, sellaisia joille kelpaisi myös itse jne. En oikein ymmärrä, että jokaiselle olisi maailman väkiluvusta jopa miljoonia sopivia kumppaneita. Ei kaikille sopisi eri kulttuurista, eri kieltä puhuva kumppani edes teoriassa.

Vierailija
11/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan samanlaista lohduttelua kuin joku Taivas, jossa taas näkee kaikki kuolleet läheisensä. Kun karu totuus on liikaa, turvaudutaan satuihin, että jaksaisi elää päivästä toiseen.

Vierailija
12/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erottaa nämä kaksi asiaa:

-Onko mahdollista löytää JOKU

-Onko mahdollista löytää joku johon on ITSE tyytyväinen

Tätähän miehet eivät yleensä ollenkaan suostu myöntämään kun puhutaan siitä, kuinka helppoa kumppanin löytäminen on miehille ja kuinka helppoa se on naisille. Enemmistö ihmisistä molemmissa sukupuolissa saisi kyllä jonkun jos itse kelpuuttaisi kenet tahansa. Useimmat meistä eivät kuitenkaan ole valmiita tyytymään ihan keneen tahansa.

Vierailija
13/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes matemaattisesti mahdollista koska alle 40v ikäluokissa on kaikissa maissa kymmeniä tai satoja tuhansia miehiä enemmän kuin naisia.

Se taas on täyttä utopiaa että 20-30v miehet alkaisivat joukolla menemään naimisiin 70-90v naisten kanssa, ikäluokissa joissa on miesvähemmistö.

Eli ei, kaikille ei todellakaan ole olemassa "jotakuta".

Vierailija
14/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on se oleellinen asia. Pitää olla tietyt jutut kunnossa. Kaikilla ei ole. Eikä heillä välttämättä ole ikinä.

Näinpä. Noita tunnetaitoja ei ole tietyillä miesryhmillä juurikaan, eikä niitä rahalla osteta.

Vierailija
15/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole jokaiselle joku. Ehkä jossain ideaali tilanteessa joo, mutta mielenterveysongelmat ja muut terveys ongelmat estävät tasapainoisen suhteen toteutumisen hyvin monessa tapauksessa.

Vierailija
16/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän miehet eivät yleensä ollenkaan suostu myöntämään kun puhutaan siitä, kuinka helppoa kumppanin löytäminen on miehille ja kuinka helppoa se on naisille. Enemmistö ihmisistä molemmissa sukupuolissa saisi kyllä jonkun jos itse kelpuuttaisi kenet tahansa. Useimmat meistä eivät kuitenkaan ole valmiita tyytymään ihan keneen tahansa.

Ehkä. Mutta miksi se JOKU olisi sellainen johon miesten pitäisi tyytyä? Eikö saisi edes hieman sopivuutta toivoa?

Vierailija
17/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Noita tunnetaitoja ei ole tietyillä miesryhmillä juurikaan, eikä niitä rahalla osteta.

Sitten on miehiä, jotka ovat arvostettuja seuramiehiä ja myös tunnetaidoiltaan vaikuttavia, mutta ovat liian rumia saamaan ketään. Ja sitten on miehiä, joiden itseluottamus ja tunnetaidot ovat peräisin tasan siitä, että ovat niin koreita ulkoisesti, että saavat positiivista palautetta jatkuvasti. Tasan ei mahdu kävyt ämpäreihin.

Vierailija
18/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä. Mutta miksi se JOKU olisi sellainen johon miesten pitäisi tyytyä? Eikö saisi edes hieman sopivuutta toivoa?

Et näköjään ymmärtänyt mitä tarkoitin (tai et halunnut ymmärtää). Naisille ei omien toiveiden mukaisen kumppanin löytäminen ole sen helpompaa kuin miehillekään, mutta nimenomaan naisia on aina kehotettu tyytymään. Miehet myös pitävät sitä suurena valinnanvarana, että nainen voi löytää jostain Tinderistä tai lähiräkälästä ukkoa yhdeksi illaksi paneskelemaan. Mitään iloahan tästä ei ole

parisuhdetta etsivälle naiselle, ja sen hetkellisen seksinkin laadun kanssa voi olla vähän niin ja näin.

Vierailija
19/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle on potentiaallinen puoliso jossain mut ei välttämättä Suomessa vaan esim. Kiinassa.

Vierailija
20/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halua rakentaa = hampaat irvessä vaikka läpi tiiliseinän, kun on 20v yhteistä riitelyntäyteistä elämää takana niin saa mitallin.