Mitä Liisa Lipsanen mahtaa ajatella Dannyn ja Helmin touhuista ja juhannusterveisistä?
Helmi peppubikineissä jne. Liisa on itse varmaan myös melkein 80.
Kommentit (33)
Luulen, että tuntee vain myötähäpeää.
Mitäpä se meille kuuluu? Tai Liisalle? Ainakin Erikan kanssa kyläilivät aikoinaan Liisan luona.
Kai se ex-ukkonsa tuntee eikä ylläty mistään. Eiköhän Dannyn viehtymys nuoriin blondeihin ole käynyt selväksi.
Ajattelee, että luojan kiitos pääsin tuosta rasvaisesta äijänkäppyrästä eroon.
Varmasti hän toivoisi Dannylle aikuista ihmissuhdetta.
Liisa on terävä kuin mikä.
Liisahan voi hyvinkin syvällisesti ymmärtää Ränin vetovoiman syyn.
Danny on pysynyt entisellään, niin hän varmasti ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se meille kuuluu? Tai Liisalle? Ainakin Erikan kanssa kyläilivät aikoinaan Liisan luona.
Kyllähän tuo nyt (valitettavasti) kaikille kuuluu, kun tunkevat itseään julkisuuteen. Jos haluaa yksityisyyttä, ei varmaan kannata kekkaloida otsikoissa?
Ehkä hänellä on toyboy mutta ymmärtää pitää omana tietonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo nyt (valitettavasti) kaikille kuuluu, kun tunkevat itseään julkisuuteen. Jos haluaa yksityisyyttä, ei varmaan kannata kekkaloida otsikoissa?
Niinpä. Olivat ihan itse kutsuneet Seiskan paikalle tätä viimeisintä juttua varten.
Hän on varmasti tyytyväinen siihen, että Danny on ex.
Seiskan kuvat ja video olivat kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Seiskan kuvat ja video olivat kamalia.
Peppubikini ja korkkarit olivat mauttomat ja kauheat ja irvokkaat.
Voisi kuvitella, että tuossa vaiheessa hymähtäisi ja ajattelisi jotain sen suuntaista, että jotkut eivät koskaan jalostu mihinkään suuntaan, huonompaan korkeintaan.
Mua ainakin oksettaisi, että tuli koskettua moiseen ukkoon. Mutta Liisa varmaan toista mieltä, kun ovat kuitenkin tekemisissä.
Eiköhän hän ole ihan perillä miehensä mieltymyksistä ja tietää viehtymyksen todella nuoriin naisiin. Varmaan vaihtuu Helmi muutaman vuoden päästä sit uuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan kuvat ja video olivat kamalia.Peppubikini ja korkkarit olivat mauttomat ja kauheat ja irvokkaat.
Varsinkin kun Helmi ei osannut luontevasti kantaa niitä. Tuli mieleen, että oli ollut Dänin idea pukea ne tytön päälle. Ja miksi noille tytöille ilmestyy aina Armi-tukka? Creepyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan kuvat ja video olivat kamalia.Peppubikini ja korkkarit olivat mauttomat ja kauheat ja irvokkaat.
Entäs ne etukäteen sovitut ja harjoitellut vuorosanat...
En ymmärrä, miksei Liisa fiksuna naisena antanut Däniä Armille. Siis avioeroa.
Liisahan on nimittäin ihan fiksu nainen.