Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pesukoneessa lukee " laite suojattava roiskevedeltä" niin tarkoittaako et saan sähköiskun jos siihen roiskuu vettä??

Vierailija
25.06.2021 |

vai mitä se tarkoittaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä on virrat päällä ja kastelet sen, niin tietysti voit saada sähköiskun. Toiseksi pesukoneet ei ole vedenkestäviä, se voi hajota jos vettä pääsee väärään paikkaan.

Vierailija
2/7 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siinä on virrat päällä ja kastelet sen, niin tietysti voit saada sähköiskun. Toiseksi pesukoneet ei ole vedenkestäviä, se voi hajota jos vettä pääsee väärään paikkaan.

Miten sen voi suojata kun mulla ei mahtunut muualle kuin suihkun viereen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa ei saa käydä, jos kone on päällä. Se on SÄHKÖLAITE

Vierailija
4/7 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojaa ainakin niin ettei jää märäksi ja mene vettä sisälle. Ruostuvat jos ovat aina märkiä.

Vierailija
5/7 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa ei saa käydä, jos kone on päällä. Se on SÄHKÖLAITE

Kyllä mä tiedän mutta tarkoitin silloinkun kone on päällä, ettei siihen tai alle menis roiskevettä

Vierailija
6/7 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojaa ainakin niin ettei jää märäksi ja mene vettä sisälle. Ruostuvat jos ovat aina märkiä.

Haittaako jos alaosaan menee? koska suihkuverho ei kai oo tarpeeksi pitkä. mutta yläosaan ei ainakaan mene

Vierailija
7/7 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita. Ei nykyään mistään sähkölaitteesta kylpyhuoneessa saa sähköiskua jos sähköt on rakennettu viimeisen 40v aikana.