Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä auttaa hellepökkeröön?

Vierailija
25.06.2021 |

Oon koko ajan aivan tööt, ihan kuin jossain antibioottikuurilla vaikka en ole. En jaksa tehdä mitään ja ahdistaa että hu pitää kauppaan. Nukun helteellä vähän katkonaisesti. Juon tarpeeksi, nesteytysjuomaa oikein.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin :( ja kukaan ei ymmärrä, kiusaavat minua siitä kun voin pahoin lämmöstä ja auringosta. Käskevät lopettamaan esittämisen.

Olen ollut hetkiä auringossa ja aurinkorasvasta huolimatta minulla on selkä aivan punainen ja kauheita raitoja. Kehoni tuntuu hirveän raskaalta, hikoilen kuin mikäkin keski-ikäinen keskivaralolihava mies.

Koko päivä mennyt kotona maaten tuulettimen edessä. Olen ihan stressaantunt ja ärtyisä koko ajan

N27

Vierailija
2/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö tarpeeksi suolaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin :( ja kukaan ei ymmärrä, kiusaavat minua siitä kun voin pahoin lämmöstä ja auringosta. Käskevät lopettamaan esittämisen.

Olen ollut hetkiä auringossa ja aurinkorasvasta huolimatta minulla on selkä aivan punainen ja kauheita raitoja. Kehoni tuntuu hirveän raskaalta, hikoilen kuin mikäkin keski-ikäinen keskivaralolihava mies.

Koko päivä mennyt kotona maaten tuulettimen edessä. Olen ihan stressaantunt ja ärtyisä koko ajan

N27

Kuluu silmänräpäys ja olet itsekin keskivartalo ja muutenkin lihava keski-ikäinen täti.

Vierailija
4/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö tarpeeksi suolaa?

Syön, välillä juon jopa Samarinia. Kyllä ne kai vähän virkistää mutta ei tarpeeksi.

Vierailija
5/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratiopharm nesteytys -tabletit joita saa apteekista. 10 tabletin pakkaus ei ole kovin kallis.

Jos eivät riitä, niin sitten Osmosal, joka on tarkoitettu ripulin aiheuttamaan elimistön kuivumiseen. Myös apteekista, mutta paljon kalliimpi. Yhdessä paketissa 2 pussia jauhetta.

Minulle ovat toimineet aina. 

Vierailija
6/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö tarpeeksi suolaa?

Syön, välillä juon jopa Samarinia. Kyllä ne kai vähän virkistää mutta ei tarpeeksi.

Samarin ei ole tähän tarkoitukseen kovinkaan tehokas.

Vierailija
7/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö tarpeeksi suolaa?

Tarvitaan suolaa, elektrolyytteja ja suoloja. 

Ja yleisesti paljon nestettä, vettä tai kivennäisvettä. 

Vierailija
8/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suola on tärkeetä. Syö silloin tällöin esim pari siivua suolakurkkua; helpottaa oloa aika nopeesti.

Vierailija
9/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolan saannista kannattaa tosiaan huolehtia. Myös kevyehkö liikunta voi helpottaa oloa, koska se laittaa nesteet liikkeelle ja vähentää siten epämukavaa turvotusta, vilkastuttaa verenkiertoa ja ajaa kuona-aineet pois kehosta muhimasta. Riittävän väljät, kevyet ja peittävät vaatteet kannattaa laittaa päälle, jotta pysyt suojassa auringolta.

Vierailija
10/10 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo suolavettä