Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras kristinuskon lahko tai suuntaus?

Vierailija
22.06.2014 |

Perusteluja, kiitos!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisimman nykyaikainen, ja suomessa syntynyt tottakai.

tämä siksi että vanhoolliset jää kokoajan jalkoihin

tässä alati kehittyvässä maalilmassa.

muslimeista tampereella oli lahko joka eivät ympärileikannut

tyttöjä tai poikiakaan sen kummemmin. kuulemma neulan pisto

riittää, hienoa minusta :)

Vierailija
2/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä musset joivat viinaa kun se oli tislaamalla tehty sekä eivät uskoneet moniavioisuuteenkaan. kuulemma hirtettäisiin kotimaassaan :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkoista ja suuntauksista eronneitten suuntaus eli oman sydämen kuuntelu mikä on oikein ja mikä väärin. Uskovaisista näillä tuntuu olevan parhaiten järki päässä ja sydän paikallaan.

Vierailija
5/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras suuntaus on se, jossa ihmiset tunnustaa Jeesuksen Kristuksen Herraksi ja Vapahtajaksi, Jumalan Pojaksi ja Jumalaksi.

Vierailija
6/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatananpalvonta, koska tekevät parasta musiikkia.

Vierailija
7/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarkoitatko sä lahkolla seurakuntaa, mutta itse tykkäisin kuulua mieluiten vapaaseurakuntaan tai sitten ihan vaan ev.lut. Tosin en ole perehtynyt tuohon vapaaseurakuntaankaan vielä tarpeeksi että onko niillä jotain outoja sääntöjä, kuten esim. aikuiskaste hellareilla (se ei minusta jotenkin tunnu oikealta mulle). Minusta pahimmat suuntaukset kristinuskossa on ainakin lestadiolaisuus ja jehovan todistajat, molemmissa ihan liikaa outoja (minusta turhia) sääntöjä. Ja nuo mun fiilikset pohjautuu siihen että rukoilen ja pyydän johdatusta ja sitten tulee aina vaan fiilis että mikä on oikein ja mikä ei.

Vierailija
8/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 02:11"]

Saatananpalvonta, koska tekevät parasta musiikkia.

[/quote]

Dimmu Borgir, norjalaista kirkonpoltto musaa \m/

Vierailija
9/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 04:19"]En tiedä tarkoitatko sä lahkolla seurakuntaa, mutta itse tykkäisin kuulua mieluiten vapaaseurakuntaan tai sitten ihan vaan ev.lut. Tosin en ole perehtynyt tuohon vapaaseurakuntaankaan vielä tarpeeksi että onko niillä jotain outoja sääntöjä, kuten esim. aikuiskaste hellareilla (se ei minusta jotenkin tunnu oikealta mulle). Minusta pahimmat suuntaukset kristinuskossa on ainakin lestadiolaisuus ja jehovan todistajat, molemmissa ihan liikaa outoja (minusta turhia) sääntöjä. Ja nuo mun fiilikset pohjautuu siihen että rukoilen ja pyydän johdatusta ja sitten tulee aina vaan fiilis että mikä on oikein ja mikä ei.

Hellareilla on uskovienkaste, ei aikuiskaste. Eikä siinä mielestäni ole mitään outoa, joka uskoo ja kastetaan, hän pelastuu, sanoo Raamattu.

Vierailija
10/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 04:19"]

En tiedä tarkoitatko sä lahkolla seurakuntaa, mutta itse tykkäisin kuulua mieluiten vapaaseurakuntaan tai sitten ihan vaan ev.lut. Tosin en ole perehtynyt tuohon vapaaseurakuntaankaan vielä tarpeeksi että onko niillä jotain outoja sääntöjä, kuten esim. aikuiskaste hellareilla (se ei minusta jotenkin tunnu oikealta mulle). Minusta pahimmat suuntaukset kristinuskossa on ainakin lestadiolaisuus ja jehovan todistajat, molemmissa ihan liikaa outoja (minusta turhia) sääntöjä. Ja nuo mun fiilikset pohjautuu siihen että rukoilen ja pyydän johdatusta ja sitten tulee aina vaan fiilis että mikä on oikein ja mikä ei.

[/quote]jehovantodistajat ei ole kristittyja!

Vierailija
11/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nykyään katolisen kirkon jäsen ja entinen luterilainen. Katolinen yhteisö on Suomessa varsin pieni, mutta siellä on kodikas ja kansainvälinen ilmapiiri josta pidän. Toiminta perustuu jäsenten aktiivisuuteen ja vapaaehtoisiin lahjoituksiin, mitään verotusoikeutta katolisella kirkolla ei Suomessa ole.

En osaa, eikä ole oikein asiallistakaan laittaa näitä kristinuskon suuntauksia johonkin paremmusjärjestykseen mutta katolisuus on parasta minulle.