Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CD- ja DVD-levyt - roskiin vai mihin?

Vierailija
22.06.2014 |

Varastosta löysin ison laatikon omia "vanhoja" CD- ja DVD-levyjä...eli musaa ja elokuvia. Ensimmäinen reaktio oli, että kannan suoraan roskiin koko laatikon. Mutta sitten mietin, että mahtaakohan näitä joku toinen haluta eli kannattaako laittaa myyntiin ja mihin? Kirppikselle? Nettiin? Joku liike joka ostaa hyväkuntoisia levyjä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy huutonetissä koko roska halvalla lähtöhinnalla

Vierailija
2/8 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy,lahjoita,vie läheiseen päiväkotiin....siis cd-levyt,niistä voi askarrella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy,lahjoita,vie läheiseen päiväkotiin....siis cd-levyt,niistä voi askarrella

Vierailija
4/8 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos jollakin on fiksuja ideoita näiden levyjen uusiokäyttöön niin saa vinkata. Tykkään näperrellä ja askarrella. En vaan tiedä mitä muuta noista voi tehdä kuin linnunpelättimiä. :) Ainiin ja musa on enimmäkseen 90-luvun boybändejä ja elokuvat vuosituhannen alusta. Kaikki siistissä kunnossa.

Vierailija
5/8 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät myydä kirpparilla niin roudaa sinne. Itse olen saanut hyvinkin leffoja kaupaksi 1-2 eurolla. Monet ostavat sellaisiakin leffoja ja levyjä jotka eivät ole olleet in pitkään aikaan, koska haluavat nostalgisoida(onko se edes sana?). Itsekin ostan joskus teknohumppa-levyjä mitä kuuntelin teininä, huudatan niitä sitten autossa kun olen yksin liikenteessä :)

Vierailija
6/8 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niistä voi askarrella?

Vierailija
7/8 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin ostaa kirpparilta Take thatin ja backstreet boysien sekä muiden poikabändien levyjä, pääsisi taas nuoruuden muistoihin. T: nro 6

Vierailija
8/8 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:41"]Mitä niistä voi askarrella?

[/quote]Niistä voi tehdä esim.leikkilieden (levyt),niitä voi käyttää eri hahmojen tekemiseen (villalangasta ns.tupsut,yhdistelee esim.kissa),liima-alustoina,maalialustoina,vastakkain liimattuina esim.ovikoristeiksi tuunaten,oviverho.....saahan niistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän