Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kaukosuhde toimia?

Vierailija
22.06.2014 |

N parin tunni matka välissä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen aikoinaan elänyt kaukosuhteessa, nähtiin viikonloppusin. henkisesti hemmetin raskasta ! ei sovi mulle.

Vierailija
2/6 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat sitä oikeasti tahtoo eikä kumpikaan ole järkyttävän mustasukkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi onnistua. :)

Vierailija
4/6 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla se ei toiminut. Todella rankkaa reissata vielä työviikon päälle joka viikonloppu.

Vierailija
5/6 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ainakaan sopinut ollenkaan. Ajattelin aluksi että siitä selviää rakkauden voimalla mutta ei. Lopulta suhteen kaatoi tosin muut asiat kuin välimatka mutta oli tosi raskasta kun ei saanut läheisyyttä rakkaaltaan kuin parin viikon välein, ja kommunikointi tapahtui pääasiassa fbssä ja tekstareilla. Myös 500km ajomatka oli aika rankka työviikon päätteeksi. En ryhtyisi uudestaan vaikka kyseessä olisi millainen tyyppi.

Oon kylläkin jossain määrin läheisriippuvainen ja omistautuva joten ehkä toisen tyyppisille ihmisille kaukosuhde on ihan ok.

Vierailija
6/6 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla toimii, toisilla ei. Meillä eroa 400 km, ollaan naimisissa. Mies alunperin ajatteli hakea täältä töitä, mutta kun nyt on suhdanteet muuttuneet, mielikin on muuttunut. Meillä toimii, mutta en tiedä kauanko jaksan. Yleensä se olen minä, joka ajaa, koska pidämme kotinamme sitä toisella paikkakunnalla olevaa. Nytkin ole juuri palannut työpaikkakunnalle, kun en halunnut tulla ihan juhannusruuhkassa myöhemmin illalla. Aika väsynyt kieltämättä olen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme