Mies valehteli olevansa sinkku
Niin ja aktin päätteeksi sitten kertoi tuskissaan, että onkin varattu. Mulla ihan järkyttävä olo! Pidän kyllä suuni kiinni, mutta jäi sellainen kiva hyväksikäytetty fiilis. Jos kertoo naiselleen meistä tiedän, että MINÄ saan paskaa niskaan, mutta mielestäni kyllä ilman syytä. Mitähän mun pitäis tehdä? Olla vaan hiljaa siitä ja kärsiä järkyttävästä häpeästä... En ole yhtään ylpeä tekemisestäni eikä varmaan mieskään... Ei toistu enää ikinä! Hyi hitto!
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 14:55"]Kyllä pettäjät täytyy käräyttää, aina, voisi hillitä jatkossa huijaamista ja syytä olisi vaimonkin tietää mikä on miehiään.
Itse haluaisin ehdottomasti että josku kertoisi jos mieheni olisi moinen mulkero.
[/quote]
Niin, mutta minä olen siihen mielestäni väärä henkilö. Ihmettelen miksei miehen kaveritkaan mitään sanoneet, kun ihan selvästi hänellä oli isku päällä minua kohtaan. Kaikki oli hyvin, kaikki oli hauskaa... Niin ja loppu sitten pelkkää paskaa! En aio puuttua heidän asioihin enää yhtään enempää. Hän saa itse kertoa, jos on kanttia, mutta veikkaan, että ei. Inhottaa, kun joutuu elämään pelossa ja häpeässä tuollaisen ihmispaskan takia.
[/quote]
Saattaisin olla haluton sotkeutumaan viestintuojana liittoon, josta en mitään tiedä, mutta nuo miesporukat saisivat kyllä oppia olemaan varpaillaan - siitähän tuollainen röyhkeys seuraa, kun käräyttäjiä ei ole. Kun se muodostuu maan tavaksi, kaikenlainen kärsimys lisääntyy. Tuokaan mies ei sinuun vahingossa kompastunut, vaan hänellä oli touhuilleen ryhmän tuki ja ihailu.
Millä perusteella olet väärä henkilö? Huijatuksi voi joutua kuka vain, mutta huijattavaksi alistumisen suoritat sinä itse suostumalla kantamaan muiden ihmisten häpeää. Sinulle on tehty vääryyttä, ja jotain sakkoa siitä on seurattava.
Sinä joka kerroit tekeväsi taustakartoituksen etukäteen - miten toimit?
Mikä huijaus? Molemmat halusivat seksiä ja molemmat saivat seksiä.
Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua. Miehet haluavat seksiä ja hankkivat sitä sitten vaikka valkoisilla valheilla ettei kerrota kaikkea. Tälläkin palstalla nainen itkee sitä että on ollut kahden miehen kanssa ja ei tiedä kumpi isä mutta välittämättä siitä kuka olisi oikea isä valkkaa toisen miehen maksajaksi, mahdollisesti penskalle joka ei edes ole oma.
Lisääntymisessä ei ole moraalia. Jos olet mennyt sänkyyn omasta tahdosta niin ei siinä ole mitään itkemistä sen jälkeen 'nyyh nyyh mies valehteli' ... niin naisetkin valehtelevat ja kusettavat.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 14:55"]Kyllä pettäjät täytyy käräyttää, aina, voisi hillitä jatkossa huijaamista ja syytä olisi vaimonkin tietää mikä on miehiään.
Itse haluaisin ehdottomasti että josku kertoisi jos mieheni olisi moinen mulkero.
[/quote]
Niin, mutta minä olen siihen mielestäni väärä henkilö. Ihmettelen miksei miehen kaveritkaan mitään sanoneet, kun ihan selvästi hänellä oli isku päällä minua kohtaan. Kaikki oli hyvin, kaikki oli hauskaa... Niin ja loppu sitten pelkkää paskaa! En aio puuttua heidän asioihin enää yhtään enempää. Hän saa itse kertoa, jos on kanttia, mutta veikkaan, että ei. Inhottaa, kun joutuu elämään pelossa ja häpeässä tuollaisen ihmispaskan takia.
[/quote]
Saattaisin olla haluton sotkeutumaan viestintuojana liittoon, josta en mitään tiedä, mutta nuo miesporukat saisivat kyllä oppia olemaan varpaillaan - siitähän tuollainen röyhkeys seuraa, kun käräyttäjiä ei ole. Kun se muodostuu maan tavaksi, kaikenlainen kärsimys lisääntyy. Tuokaan mies ei sinuun vahingossa kompastunut, vaan hänellä oli touhuilleen ryhmän tuki ja ihailu.
Millä perusteella olet väärä henkilö? Huijatuksi voi joutua kuka vain, mutta huijattavaksi alistumisen suoritat sinä itse suostumalla kantamaan muiden ihmisten häpeää. Sinulle on tehty vääryyttä, ja jotain sakkoa siitä on seurattava.
Sinä joka kerroit tekeväsi taustakartoituksen etukäteen - miten toimit?
[/quote]
Niin no se on totta, että tekisi kyllä mieli kertoa tälle naiselle, mutta en vaan jotenkaan uskalla tai kehtaa. En ole niin kovin sanavalmis... Se on kyllä fakta, että tuo mies varmaan jatkaa tekosiaan, kun se kävi häneltä niin helposti ilman sen suurempia tuskia ja kaverit vielä taustalla mukana juonessa! Kukaan hänen kavereistaan ei sanonut MITÄÄN, olivat ihan normaaleja ja pitivät hauskaa. Ymmärrän sen, että kavereiden puolia pidetään, mutta kyllä minusta tuollaiset asiat pitää kertoa ja olisivat edes tälle miehelle sanoneet, että lopeta nyt varattu mies... Mutta ei yhtään mitään!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 16:27"]Mikä huijaus? Molemmat halusivat seksiä ja molemmat saivat seksiä.
Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua. Miehet haluavat seksiä ja hankkivat sitä sitten vaikka valkoisilla valheilla ettei kerrota kaikkea. Tälläkin palstalla nainen itkee sitä että on ollut kahden miehen kanssa ja ei tiedä kumpi isä mutta välittämättä siitä kuka olisi oikea isä valkkaa toisen miehen maksajaksi, mahdollisesti penskalle joka ei edes ole oma.
Lisääntymisessä ei ole moraalia. Jos olet mennyt sänkyyn omasta tahdosta niin ei siinä ole mitään itkemistä sen jälkeen 'nyyh nyyh mies valehteli' ... niin naisetkin valehtelevat ja kusettavat.
[/quote]
Taidat olla mies? Ja taidat harrastaa näitä yhden yön juttuja varattuna tai tietoisesti harrastat seksiä varatun kanssa? Se on vaan kamalaa ja moraalisesti väärin! Seksi on normaalia, ihanaa ja sitä tarvitsee jokainen, mutta toisia kusettamalla ja pettämällä ei kyllä saa mitään kruunua päähänsä!
Minä nyyhkytän, koska minulle tuli likainen, hyväksikäytetty ja kamala olo sen naisen takia. Minua painaa myös kova syyllisyys, vaikka en asiasta tiennyt.
Onko valehteleva, pettävä mies parsta?!
No ei todellakaan!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 14:41"]
Been there. Monestikohan mua onkin elämäni aikana vedätetty, lyhyempään tai pidempään. No eipä enää ainakaan jaksa hävettää, miehet on perseestä.
[/quote]
halusit munaa, sait munaa. miksi itkeä jälkeenpäin että perseestä oleva mies.
[/quote]
Dildoja saa kaupasta, eivätkä ne käytä ketään hyväksi. Seksirobottejakin varmaan kohta saa. Sittenkö olisi sinusta parempi, jos kukaan ei uskaltaisi enää ihmisten kanssa paneksimaan lähteä? Siitä kun kai etsitään jotain muutakin kuin ulokkeita ja syvennyksiä?