Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen puhelin sinulla on? Suosittelisitko?

Vierailija
21.06.2014 |

iPhonea en osta enää ikinä, ihan paskaa ollut tämä 2 vuotta! Minulla on 4s joka sekoilee ihan omiaan. Akkukaan ei montaa tuntia kestä, 2-3 kertaa pakko ladata joka päivä. Mietin lumiaa, millaisia kokemuksia esimerkiksi siitä?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung galaxy s2. Mun tarpeisiini hiukan liian karvalakkimalli, esim kirotun usein saan tallennustilan täyteen ja isompi näyttö ois kiva. Akku tietysti kuluu nopeasti, mutta hyvin on riittänyt, kun pistän aina öiksi lataukseen. Oli aika edullinen ollakseen äly-Samsung, ja kamera pärjää vertailussa esim pokkareille vallan mainiosti. Peruskäyttö oli helppo oppia, vaikka edellinen luurini oli aika palikka Nokia. Suosittelen, jos et tarvitse hirveän montaa sovellusta kerralla asennetuiksi etkä räplää kännykkää koko aikaa.

Vierailija
42/53 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung galaxy s 4. Erittäin tarkkoja kuvia ja kaikinpuolin näppärä puhelin. Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone 3gs, sauraan hyvä, vaan eipäs enäö saa. Työpuhelin on Samsung Halaxy Trend Plus, IHANA!

Vierailija
44/53 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG G2. Todella hyvä joka osa-alueella ja akkukesto aivan loistava. Suosittelen!

Nythän on tullut jo G3:kin, mutta siinä ei taida olla kovin paljoa eroa G2:een.

Vierailija
45/53 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa Mätäomena-fanboyt että mikä siinä ishitphonessa on niin hyvää että pitää räkyttää jä lytätä muut puhelimet pystyyn??? Olen huomannut että kaikki sen paskan käyttäjät ovat aivottomia tyhmiä jotka kuvittelee että iphone on paras koska se on iphone!!! ölölölölöl kellään ei voi olla muita puhelimia!!!! pitää olla ishitttt!!!! että ärsyttää tommoset!

Vierailija
46/53 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia lumia 620, en suosittele.

Vierailija
47/53 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen vuotta vanha Nokian simpukkamalli, hinta ollut aikanaan ehkä muutaman kympin. Voisin suositellakin, mutta luulen, että niitä ei ole enää muualla kuin museoissa ja mulla.

Vierailija
48/53 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia 635, eikä mitään pahaa sanottavaa! Tyylikäs ja käteen sopiva ja WP 8.1 on hyvä ja kevyt! :) En ole ikinä koskenut iphone paskaan enkä androidiin, jos wp:t yhtäkkiä katoaisivat olisi se android, jos androidit katoaisi, ei se ainakaan olisi paska iphone! :)

Vierailija
49/53 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upouusi lumia 930. Suosittelen! :)

Vierailija
50/53 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkän vertailun ja harkinnan jälkeen päädyin Samsung s4, olen ollut äärettömän tyytyväinen

Vierailija
51/53 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUMIAT ON AIVAN JÄRKYTTÄVÄN PASKOJA JA KAIKKI NOKIAT YLIPÄÄNSÄ (NYKYÄÄN SIIS) ÄLÄ OSTA!

KIITOS.

Vierailija
52/53 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te olette ostaneet mustikortit niihin s2:iin? Ei mulla riittäny muisti alkuunkaan kun tykkään räpsiä tilanne kuvia lapsista ja kamera ei aina ole mukana

Vierailija
53/53 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung Galaxy Note 3, iPhone 5C ja LG G2 käytössä vaihdellen. Kaikki ihan kelpo puhelimia, mutta seuraavaan sukupolveen pitäisi kyllä päivittää. iPhonen ostin lähinnä uteliaisuuttani, mutta tuskin ostan toista (iPad Mini minulla on mainioita tablettisovelluksia ja -pelejä varten, ja siitä en luovu). Huawein Mediapad X1:ssä olisi seitsemäntuumainen näyttö. Se ehkä seuraavaksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi