Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyysi laittamaan silmätipat - anoppi tunki väliin

Vierailija
24.06.2021 |

Hyvin alkoi juhannuksen vietto. Olemme olleet naimisissa 7 vuotta ja lapsikin on. Mies pyysi, että laittaisin hänelle silmätipat. Tuubi oli jo kädessäni, kunnes anoppi huudahti ”minä voin laittaa, minulla on hoitajan koulutus” ja tuli ottamaan tuubin minulta. Olin niin hämmästynyt, etten saanut sanottua mitään. Anoppi on perushoitaja-koulun käynyt aikoinaan, muttei ole niitä töitä tehnyt 30 vuoteen. Mieheni mielestä anopin käytös on normaalia, minusta taas tuntuu oudolta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nohh. Miehelle tiedoksi. Tukeva asento peilin edessä, toisella kädellä (pesty puhtaaksi) vedetään varovasti alaluomea alaspäin ja toisella kädellä laitetaan pipetistä/pullosta/tuubista mömmöt silmään. Räpytys, silmien liikuttelu eri suuntiin, räpytys. Valmis.

Vierailija
2/12 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo nyt oikeasti iso asia? Miehesi on kuitenkin äitinsä poika. Aikuinenkin poika on äidille aina jollain tasolla oma lapsi.

Mun mielestäni on ennemminkin outoa, että miehesi ylipäätään tarvitsee apua silmätippojen laittamisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis sinne alaluomen ja silmän välissä olevaan "taskuun" voi laittaa, ei tarvitse sohia kohti iiristä.

Vierailija
4/12 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäsin kyllä ihan hyvin ilman tätäkin tietoa.

Vierailija
5/12 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jeesus. Mitä väliä. Nillittäjä.

Vierailija
6/12 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelle täytyy koko suvun laittaa silmätipat. On kyllä haastava operaatio.

Vierailija
7/12 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta naista tarvitaan laittamaan miehelle silmätipat?

Vierailija
8/12 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo nyt oikeasti iso asia? Miehesi on kuitenkin äitinsä poika. Aikuinenkin poika on äidille aina jollain tasolla oma lapsi.

Mun mielestäni on ennemminkin outoa, että miehesi ylipäätään tarvitsee apua silmätippojen laittamisessa.

Jotenkin tuntuu, ettei tämä ole ainoa asia, jossa anoppi tunkee väliin. Yksittäisenä asiana ei paha, mutta kumuloituessaan alkaa kyllä tympäsemään.

Vierailija
9/12 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset, yrittäisitte nyt edes tulla läheistenne kanssa toimeen ja ette valittaisi jokaisesta pikkuasiasta. Nää anoppi-miniävihaketjut on niin nähty.

Vierailija
10/12 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tollanen anoppipuoli. Kaikki terveydenhuoltoon liittyvät asiat on sen heiniä, kun sillä on juurikin tuo perushoitajan koulutus. Aina sanoo "kyllä minä tiedän, minulla on sentään alan koulutus". Rasittavaa kuunneltavaa ihmiseltä, joka suurista puheistaan huolimatta ei tiedä mistään yhtään mitään. Ei edes siitä terveysalasta.

Vierailija
11/12 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu, ettei tämä ole ainoa asia, jossa anoppi tunkee väliin. Yksittäisenä asiana ei paha, mutta kumuloituessaan alkaa kyllä tympäsemään.

Otan osaa!

Olet naimisissa mieslapsen kanssa.

Toivoton kombo: äiti on tunkeileva ja omavaltainen, mies on napanuorassa roikkuva keskenkasvuinen, joka ei tajua, että hänen ydinperheensä on nyt sinä ja lapset.

Otan oikeasti osaa, koska tuon tilanteen korjaantuminen on kiinni miehestä. Sinä et mahda sille mitään yksin. Mikäli hän ei suostu keskustelemaan kanssasi, te eroatte lopulta ellei anoppi siirry lykkäämään koiranputkea.

Vierailija
12/12 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nyt vaan tietävät ja osaavat enemmän kuin muut.

Oma anoppini paljasti karvansa ennen kuin tiesi minusta oikeastaan mitään. Otti sitten puheeksi jonkin kasvatusteeman ja heti alkuun kysyi minulta tiedänkö mitään lasten kasvattamisesta. Vähän hämmennyin, kun kuvittelin sen sentään ammattini tietävän, mutta vastasin kuitenkin tietäväni kasvatuksesta, olenhan opettaja.

Tuli jäätävä hiljaisuus ja anopin ilme oli sellainen kuin olisi halunnut kuristaa minut. Kun lopulta sai juttua takellellen jatkettua, niin selvisi, että anoppi olisi halunnut päteä lastenhoitajan kurssillaan, mutta minä ilkimys menin pilaamaan hänen suunnitelmansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän