Koronarokotteesta kieltäytyvät ovat aikamme marttyyreita
Meitä vainotaan ja syrjitään kuin juutalaisia aikoinaan. Saa nähdä milloin meitä aletaan vangita.
Kommentit (9)
Missä teitä nyt syrjitään? Koronapassissa riittää joko rokote, sairastettu korona tai negatiivinen testitulos. Tuossa on rokotteelle kaksi vaihtoehtoa eli hankkia testitulos tai sairastaa korona.
Kieltäydyin sikainfluenssarokotteesta, koska sairastin sen ja olin ollut jo ennen sairastamista sitä mieltä, että en sitä ota, koska narkolepsia (ulkomailla oli narkolepsiasta jo tietoa) ja pienehkö kuolleisuus. Olin tuolloin nuorempi kuin nyt.
Otin mRNA rokoteen vähän pitkin hampain. Olisin tahtonut, että korona tukahdutetaan. Nyt en näe muuta ulospääsyä taudista kuin laaja rokottaminen. Tunnen useita koronan sairastaneita, yhden long covidia potevan ja yhden koronaan kuolleen. Tunnen myös yhden, joka sai vakavia sivuoireita Astra Zenecan koronarokotteesta ja toisen, joka sai melko kovia oireita mRNA rokotteesta.
Tehkää päätökset itse.
Kuolette siis koronaan uskonne vuoksi? Voi olla joo.
Sairastettu jo. En minä vauvojenkaan vaatteita enää osta lapsilleni kun ne on jo aikuisia. Hieman tuli myöhässä rokote.
Vierailija kirjoitti:
Kuolette siis koronaan uskonne vuoksi? Voi olla joo.
Kuolleisuus koronaan on pienempi kuin rokotuksen vaikutuksiin kuolleisiin.
En kieltäydy rokotteesta, en vain välitä siitä. Eri asia.
Meillä ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin rokotteet. Rokotteet ovat ainoa vaihtoehto.
We Republic of Finland, we don´t need no stinking falce waxines, we are not sheeps.