Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkivoide rumentaa lähes aina. (miehen mielipide)

Vierailija
24.06.2021 |

Meikkivoide näyttää naamiolta, ja se rumentaa lähes aina naisen. En ole nähnyt kaunista meikkivoidenaamaa. Meikkivoide ei peitä näppylöitä, se vain vaihtaa niiden väriä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tuskin edes tietää, milloin naisella on meikkivoidetta=)

Vierailija
22/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ehkä kiinnostaa sitten enemmän naiset, jotka eivät käytä meikkiä :) Heitäkin on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä nähnyt lukuisia kauniita meikkivoidenaamoja. Olet vain luullut että naama on ns naturelli.

Ihanaa kun naiset kertoo miehille mitä he näkevät :D

No itse en naisenakaan osaa sanoa onko jollakin meikkivoidetta vai hyvä iho.

Samat sanat.

Vierailija
24/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tajua mitään meikeistä. Jos olet tuommoisia nähnyt ja huomaat, jopa miehenä, meikkivoiteen selvästi, kyseessä on huono meikkaaja.

Vierailija
25/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kanssa samaa mieltä, vaikka olen nainen. Itse käytän nykyään vain ja ainoastaan mineraalimeikkipuuteria. Ei tule pakkelivaikutelmaa kun löytää omalle naamalle hyvän. Nestemäistä meikkivoidetta en naamaani ole pistänyt teinivuosien jälkeen. 

Vierailija
26/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meikattu natural look on sellainen ettet tietenkään huomaa edes sitä meikkivoidetta :D kaikki sen tässä ketjussa tietää ja samaa toitottaa, mutta pakko itsekin toistaa sama.

Vierailija
27/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kanssa samaa mieltä, vaikka olen nainen. Itse käytän nykyään vain ja ainoastaan mineraalimeikkipuuteria. Ei tule pakkelivaikutelmaa kun löytää omalle naamalle hyvän. Nestemäistä meikkivoidetta en naamaani ole pistänyt teinivuosien jälkeen. 

En tiedä minkä ikäinen olet, mutta meikkivoiteet on kyllä aika erilaisia kuin joskus ysärillä..

Vierailija
28/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu meikkivoiteesta, onhan nykyään hyvin ohuita, kuultavia, hehkua antavia meikkivoiteita. Itse en ole koskaan käyttänyt meikkivoiteita, olen jo kohta 60 v. Olen nähnyt todella kauniisti meikattuja naisia, joiden iho näyttää upealta meikattunakin. Onhan se taidostakin kiinni. Nykyään näkee hyvin harvoin suttuisen näköisesti meikattuja ihoja.

Vierailija
29/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes meikkitaiteilija osaa sanoa kuin todella lähietäisyydeltä, onko jollain meikkivoidetta vai ei. Sama kuin yrittäis nähdä onko jollain kasvovoidetta.

Siis jos on oikee tuote ja kevyesti laitettu.

Voihan sitä laittaa peittävämpääkin kamaa ja ison kerroksen, sen näkee sit kilometrin päästä... mutta se natural meikki ei ole jotain mitä ohikulkija näkee.

Vierailija
30/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes käytä mitään vanhan ajan tunkkaista meikkivoidetta. Käytän kevyitä, tasoittavia cc ja bb-voiteita, tai pelkästään jotain pohjustustuotetta. Meikki nimenomaan ei ole nykyään enää mikään 'maski', vaan näyttää tosi luonnolliselta.

Vierailija
31/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua ehkä kiinnostaa sitten enemmän naiset, jotka eivät käytä meikkiä :) Heitäkin on!

Mutta vaikee löytää sellasta, kun ei sitä edes näe onko jollain meikkiä vai ei (paitsi jos on enemmän meikkiä). Pitäs varmaan sit ekoilla treffeillä kysyä (meikkaatko ikinä) ja lähteä lätkimään jos vastaus on joo.

Vierailija
32/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta vaikee löytää sellasta, kun ei sitä edes näe onko jollain meikkiä vai ei (paitsi jos on enemmän meikkiä). Pitäs varmaan sit ekoilla treffeillä kysyä (meikkaatko ikinä) ja lähteä lätkimään jos vastaus on joo.

Miksi se haittaa niin paljon kun nainen meikkaa, varsinkin jos sitä ei edes huomaa?

Vierailija
33/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja en pysty sanomaan kenellä on meikkivoidetta ja kenellä ei. En minä ainakaan erota.

Vierailija
34/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo saat lähteä lätkimään. En todellakaan katsoisi noin kontrolloivaa miestä, joka tarkkailee kauanko vietän aikaa peilin edessä. Onko myös hiusten värjäys ja kihartaminen 'kielletty'? Silloinhan hiuksenikaan ei ole sellaiset kuin sängystä noustessa? Entä 'saako' käyttää hienoja, naisellisia vaatteita vai 'kielletäänkö' sekin? Minä olen naisellinen nainen ja oikeasti tykkään ja nautin meikkaamisesta, hiustenlaitosta ja vaatteista. Jollei mies sitä voi hyväksyä, niin tervemenoa.

Vierailija
35/35 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo saat lähteä lätkimään. En todellakaan katsoisi noin kontrolloivaa miestä, joka tarkkailee kauanko vietän aikaa peilin edessä. Onko myös hiusten värjäys ja kihartaminen 'kielletty'? Silloinhan hiuksenikaan ei ole sellaiset kuin sängystä noustessa? Entä 'saako' käyttää hienoja, naisellisia vaatteita vai 'kielletäänkö' sekin? Minä olen naisellinen nainen ja oikeasti tykkään ja nautin meikkaamisesta, hiustenlaitosta ja vaatteista. Jollei mies sitä voi hyväksyä, niin tervemenoa.

No se kommenttihan oli läppä. Nimenomaan niin, että miks haikailee "meikkaamattoman naisen perään", kun ei sit ees näe kellä on meikkiä ja kellä ei. Ett aika vaikea on löytää :D ja että oishan se aika törppöö treffeillä alkaa tenttaamaan onko toisella koskaan sävyttävää ihovoidetta tai aurinkopuuteria. Ja sit lähtee paikalta jos on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme