lähdin vahingossa aiemmin töistä
Tänään mulle kävin ikävä moka että lähdin aiemmin töistä vahingossa. Enkä ymmärrä miten tämä voi olla mahdollista. Olin aivan omissa ajatuksissani kunnes ystäväni laittoi viestiä että olenko lähtenyt ? ja ystävä kertoi että töistä olisi saannut vasta lähteä 16.00 aikasintaan. Töissä siis pääsee aikasemmin lähtemään perjantaisin jos työnjohtajalta käy kysäisemässä. sitten soitin ihan paniikissa mun työnjohtajalle ja sanoi ettei ”voi mitään että olen kotona jo ja et olisi ollut kiva jos olisin käyny kysäsemässä lupaa. Eikä se ny haittaa kun muitakin on tässä aiemmin lähteneet”. Ahdistaa ja hävettää koko asia 😵💫 Onko muille käynyt näin?
Kommentit (15)
Oho anteeksi siis torstai. Perjantai meillä on vapaa. Meillä oli tämä viikko aamuvuoro ja yleensä perjantaina tehdään pitkä vuoro 6-17.30. Huomenna on juhannus niin tehtiin perjantai vuoro tänään.
Päästään välillä aikasemmin töistä jos käy kysymässä lupaa tai koska saa aikasintaan lähtiä.
Alitajuisesti päätit lähteä etuajassa humputtelemaan.
No, eiköhän kaikille ole joskus sattunut jotain ihan vastaavaa. Ihan inhimillistä vain.
En nyt käsitä yhtään. Perjantaisin teette pitkän vuoron, mutta kysyttäessä pääsee aikaisemmin pois?!
Mitä?Se on sitten lopputili välittömästi.Töihin ei tarvitse enää tulla.(t.pomo).
Ainakun meillä on aamuvuoro viikko ja jos ei ole hommia oikein mitään nii mahdollisesti voidaan päästä perjantaisin aikaisemmin töistä kysymällä johtajalta. Mutta kun huomenna on juhannus ja se on meillä vapaa töistä. Niin Tehtiin meidän perjantai pitkävuoro tänään.
Vierailija kirjoitti:
En nyt käsitä yhtään. Perjantaisin teette pitkän vuoron, mutta kysyttäessä pääsee aikaisemmin pois?!
Provoa ei kannata yrittää jos ÄO ja kengännumero ovat sama luku.
Vierailija kirjoitti:
Ap, laita korkki kiinni, muutoin käy niin, että et muista juhannuksesta 2021 yhtään mitään. On niin sekavaa settiä nyt, ettei ole tosikaan.
Älä välitä. Mulle kävi niin etten muistanu kerran loman jälkeen mennä töihin!
Ihan osa-aikainen siivoushomma oli, muutama tunti päivässä. Muutaman päivän jälkeen tajusin, että ei helkkari, olis pitänyt olla siellä duunissa! (tein useampaa kohdetta)
Soitin siivousfirmaan ja kerroin asian, kukaan ei ollut kohteessa edes huomannut, kun loman jäljiltä oli vielä hiljaista. Mutta nolotti kyllä.
Ihanaa että tulee asiallista kommenttiakin. Lueskelin uudestaan aihettani niin sekava kyllä oli kieltämättä kun olin hieman sekavuuksien tunteissa. 🙈
minä taas unohdin mennä eräänä keskiviikkona töihin. Siis menin vielä bussilla keskustaan ja oikaistessani kauppakeskuksen läpi, jäin ensin juttelemaan tutun kanssa ja sieltä menin sitten shoppailemaan, jonka jälkeen ruokakauppaan ja kotiin. Joskus parin tunnin kuluttua minulle soitetaan töistä, että missä päin olet, pitäisi katsoa näitä ja näitä juttuja. Ei siinä mitään, keräilin hetken itseäni ja kerroin tyynesti mitä kävi. Lähdin töihin ja pomoa ainakin nauratti. Sain sitten vielä palkankin koko työpäivältä eikä kuulemma ollut virhe.
Ei nyt ole edes perjantai.
Siis joka perjantai käytte kysyyn luvan lähtöön ja lupa aina tulee?