Yli-Viikari hyvin säilynyt 45-vuotiaaksi
Juuri katsoin uutisista, kuinka nuorekkaana hän on säilynyt. Kannatti ottaa Megamask-hoidot.
Kommentit (22)
Kai sitä nyt säilyy, kun saa megapalkkaa ilman työvelvoitetta...
Tytti Yli-Viikari on aika helvetin paljon velkaa veronmaksajille, siis sinulle ja minulle. Akka täytyy saada tilille ja vastuuseen. Samoin Tuomas Pöysti ja muut, jotka tavalla tai toisella ovat mahdollistaneet tapahtuneet vääryydet.
Näyttää mieheltä. Rumalta mieheltä.
Tuomas Pöysti juuri antoi synninpäästön myös Marinille ja Tytti Tuppuraiselle EU tukipaketti neuvotteluista, vaikka molemmat valehtelivat niin että korvat heiluivat.
Sille on laitettu tuhansien eurojen lahonestoaineet pintaan. Mätäneminen on ulkopuolelta pysähtyny, sisäisesti se jatkuun edelleen.
Rehellinen veronmaksaja kirjoitti:
Tytti Yli-Viikari on aika helvetin paljon velkaa veronmaksajille, siis sinulle ja minulle. Akka täytyy saada tilille ja vastuuseen. Samoin Tuomas Pöysti ja muut, jotka tavalla tai toisella ovat mahdollistaneet tapahtuneet vääryydet.
Jos normiduunari tekis saman tempun, niin häkki heiluis. Toi saa frendeiltään uuden duunin ja velatkin vanhenee siinä sivussa, kun ne kaverit on oikeissa viroissa. Se menee aina näin ja tulee menee nytkin.
Restauroitu veronmaksajien piikkiin
On upea daami, voisi hakea temppareihin ja toisaalta myös suurin pudottaja - realityihin. Edelliseen siksi, että kaukokaipuu on ollut kova. T: veronmaksaja tietää.
Jälkimmäinen siksi, että ykkösluokassa ja michelin ravintoloissa syöminen ja piikki auki juominen on nyt loppu, niin painokin itsekseen ropisee alas. Ilmaiset ateriat veks.
Vierailija kirjoitti:
Restauroitu veronmaksajien piikkiin
Kävelevä Potemkin kulissi koko ämmä.
Ei karvalompakosta saa silkkikukkaroa.
Aika tanttahan tuo on ikäisekseen
Ei paljon laskut auta: KAiKKI on naisessa pyöreätä kasvoja myöten.
Oletko itse joku 12-v kun pidät tuon ikäistä jotenkin "hyvin säilyneenä"?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Mene kuule imemään äitis tissiä, ei nää palstat ole keskenkasvuisille.
Jos Sijaltainen nousisi.
Pärstä on kuin petolinnun perse ja suu kun seitsemän leivän uuni.
Joku sitäkin on pannut ainakin viisi kertaa
LOL