Miksi exän elämästä tietäminen on aina kyyläystä?
Mä ainakin olen kahden exän kanssa ihan puheväleissä ja itse kertovat elämästään ja suhteistaan. Olen kuulemma kyylä, kun tiedän, että exällä on nyt uusi nainen.
Kommentit (11)
No se on täysin eri asia jos puhutte asiasta keskenänne kuin että ongit asioita tietoosi jotain muuta kautta.
kyyländeri kirjoitti:
no mitä hittoa* sen elämä sulle enää kuuluu...
Ystävyys on näköjään joillekin outo käsite.
Täh? Mulle eksä on kertonut ihan itse uudesta suhteesta ja tulevasta lapsesta. Erottiin sovussa ja ollaan puheväleissä.
Mutta ei kyllä ole kukaan haukkunut kyyläksi.
Vierailija kirjoitti:
No se on täysin eri asia jos puhutte asiasta keskenänne kuin että ongit asioita tietoosi jotain muuta kautta.
Onko se onkimista, jos kumpikin seuraa somessa toisiaan ollen kavereita ja huomaa, että ex päivittää olevansa parisuhteessa sen ja sen kanssa?
Olet kyylä. Exän kanssa ei kuulu olla väleissä ellei ole yhteisiä lapsia.
Vaikka ei olisi tekemisissä, niin esim. avoimen someprofiilin katselu ei ole stalkkaamista tai kyyläämistä, vaikka moni niin luulee. Kyyläämistä on esim. tietojen onkiminen yhteisten tuttavien kautta.
Juu, minäkin kieltämättä ihmettelen sitä, että exän kanssa ei voisi olla ihan normaaleissa väleissä eron jälkeen. Pitäisi hävittää kaikki kuvat, katkoa yhteydet yhteisiin kavereihin, poistaa puhelinnumerot ja somekaveruudet eikä saisi edes moikata tavatessa. Minusta on jotenkin sairasta, että aikuiset ihmiset kohtelevat yhtä aiemmin tuntemaansa ihmistä kuin ventovierasta tai spitaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ei olisi tekemisissä, niin esim. avoimen someprofiilin katselu ei ole stalkkaamista tai kyyläämistä, vaikka moni niin luulee. Kyyläämistä on esim. tietojen onkiminen yhteisten tuttavien kautta.
Jos ette ole tekemisissä niin kyllä se on stalkkaamista. Vai katseletko ihan huvin vuoksi jonkun ala-astekaverisi (jonka kanssa et ole yhteyksissä) somea silloin tällöin? Miksi et? Miksi ex on eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ette ole tekemisissä niin kyllä se on stalkkaamista. Vai katseletko ihan huvin vuoksi jonkun ala-astekaverisi (jonka kanssa et ole yhteyksissä) somea silloin tällöin? Miksi et? Miksi ex on eri asia?
Katson.
Kyllä minä ainakin googletan kaikilla mahdollisilla tuntemillani ihmisillä elämäni ajalta. On hauskaa katella minkä näköisiä ovat nykyään. Tietenkään en itse laita mitään itsestäni someen.
no mitä hittoa* sen elämä sulle enää kuuluu...