lapset lähtee huomenna
Olen kolmen lapsen yksinhuoltaja ja lapset lähtevät sijaisperheeseen masennukseni vuoksi. Miten selviän?
Kommentit (16)
Alkuun voit huonosti, sitten itkujen jälkeen osaat varmasti jo ajatella selkeämmin. Lpaset ehkä pärjää, sinä pärjäät, kummassa se suurempi huoli? Jos sinussa, niin ole onnellinen, että pääsevät hengittämään toisenlaiseen ympäristöön.
Tiedän muutamia kelle näin on käynyt ja juurikin samasta syystä. Toisen perheen pojat vaihtavat perhettä aika usein ja toisessa meni lopulta äiti yhdessä lasten kanssa huostaan,kun ero äidistä oli vielä traumaattisempaa kuin yhdessä olo, nyt siis asuvat yhdessä,mutta sossu asuu samassa pihapiirissä ja ratkaisu tuntuu hyvältä. Poikien tapaus on lohduttomampi,kaipaavat kotiin ja äitiä, äiti ei kykene heitä hoitamaan,puhuu useimmiten vain omasta olostaan eikä esim toiveista saada lapsia takaisin,tai on sitten vain realisti :( . Kumpikaan mammoista ei käytä päihteitä,joten se ainakin helpottaa tilannetta.
Että ihan juhannusaattoon on lasten lähtö ajoitettu? Just.
Pienet vai isommat lapset, ap?
No kyllä tarvitaan todellakin,kuten huomaat noista kahdesta esimerkki tapauksesta!!!
Teet tehtäväsi eli kuntoudut. Keskityt itseesi ja siihen mikä on sinulle nyt hyvä. Ensin x aikaa lepoa ja sitten liikkeelle ja ulkoilua sekä kuntoilua ja alat rakentaa elämääsi niin että lapset liittyvät siihen mukaan taas kun sinulla on elämä.
Ap, sinua tarvitaan! Olet ja tulet aina olemaan lastesi ainoa äiti ja siksi heille tärkeä. Riippumatta siitä, missä lapsesi asuvat. Pidä yhteyttä lapsiisi niin paljon kuin voit ja keskity hoitamaan itsesi kuntoon. Elämäsi ei ole turha!
alkaa menemään vituiksi jo tämä ilta. aloin juomaan ku harmittaa.... ap
Jatkat elämääsi, niin minä tein. Löysin uuden miehen ja tein lapsen ja hyvin on mennyt. Nyt sijaisperheessä kasvanut esikoislapseni on jo täysi-ikäinen. En vaan antanut periksi enkä alkanut ryyppäämään.
Miksi alapeukutatte minun nro 15 vastauksia. Minä parannuin täysin mutta en saanut enää lasta takaisin koska oli kiintynyt sijaisvanhemppinsa. nro 15
eikä kellään ole vastaavaa kokemusta....