Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies - oletko kohdannut väkivaltaa kaduilla?

Vierailija
23.06.2021 |

Itse olen, samoin kaikki kaverini. Aihe on melkoinen tabu, koska harva mies haluu aiheesta puhua, ellei sitten ole onnistunut tappelemaan kunnolla vastaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jees

Vierailija
2/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaista väkivaltaa ole kokenut, mutta kaksi kertaa on käyty päälle. Molemmilla kerroilla kyseessä oli nainen. 😅

Baarin ulkopuolella tuli kerran rinnuksista repimään ja läpsimään lievästi joku tuntematon nainen. En tiedä mistä siinä oli kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin monesti.

Aihe on todellakin vaijettu. On myös uhattu haulikolla, hakattu ketjulla (90 luvulla "hoppareilla" piti olla rautaketju aina mukana jossa avaimet päässä painona, näillä taisteltiin).

Baarissa tullu monesti nyrkkitappeluita tanssilattialla, ihan bussissa ja kadulla myös. Kerran kampin räkälässä joku vankilasta juurivapautunu pisti puukon reiteeni ja sanoi, että jos huudan pistää seuraavaksi vatsaan....jne. Kerran metrossa olin menossa kouluun niin yksi tyyppi löi toista kirveellä siellä metrossa päähän sörkän aseman kohdalla, muistaako kukaan tätä, olin vaunussa ? ....

Nuoruus Helsingissä 90-luvulla.

Vierailija
4/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan enkä ole edes nähnyt tappeluita. Asun keskikokoisessa kaupungissa. Jos et ole aamutöstä nakkikiskalla niin aika rauhassa saa olla.

M34

Vierailija
5/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy, miksi en käy baareissa.

Vierailija
6/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80- luvulla tyyppi Oulun kadulla väkivallalla uhaten vaati minulta kaljatuopin hinnan.

Viikonloppuisin nuoriso tungeksi kaduilla, nyrkkitappeluitakin näki.

90- luvulla ravintolasta poistuessani joku tuntematon potkaisi minua naamaan.

Silmälasit hajosivat ja toinen silmä turposi umpeen.

Vierailija
7/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan enkä ole edes nähnyt tappeluita. Asun keskikokoisessa kaupungissa. Jos et ole aamutöstä nakkikiskalla niin aika rauhassa saa olla.

M34

Mitä! Syyllistätkö uhreja !?

Vierailija
8/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
9/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti piestään tuolla kadulla kun talsin. Yhteiskunnan vika?? Suomi on tosiaan maailman väkivaltaisimpia maita kuten vihervassari jaksaa muistuttaa.

Vierailija
10/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti. Yleensä luikkinut karkuun jos päässyt, muuten ottanut kohtalon vastaan. Tai jos kavereita lähellä niin ne oli hyviä hätistelemään häiriköt kauemmaksi, pieni kun olen.

Pahimmat kun yritetty tuikata puukolla ja muovikassi täynnä pulloja jolla koitetaan osua päähän... Sivusta sitten nähnyt pientä pyssyttelyä.

Syistä en tarkemmin tiedä, ehkä toi koko teki tehtävänsä... Ja en liiku ulkona enää yksin epäilyttävissä paikoissa. Tämä siis 90-00 paikkeilla.

Vierailija
11/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, nuorena.

Kyllähän sitä paineihin tuli jouduttua pariin otteeseenkin, vaikka olin jo silloin rauhallinen persoonallisuus. 

Vierailija
12/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä monta kertaa ryöstetty ja hakattu jengin voimalla. Ikävä sanoa, mutta suurin osa hyvin selkeästi etelämpää. Ei siinä mitään, mutta pahinta oli lähteä jengiä karkuun, kun oli hyvännäköisen tytön kanssa. Monesti naiset sano että ei ole mitään syytä lähteä ja jäivät hengailemaan.

Vierailija
13/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren tuli hanskattua useampaankin otteeseen. Kerran tuumas tulla puukostakin, mutta tyyppi erehty kohteesta ja veti mahan auki väärältä tyypiltä.

mies53v

Vierailija
14/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kaksi somppua esitteli puukkoa Triplan kulmilla. En tiedä mitä ne oli vailla, juoksin pois. Onneksi olin verkkareissa ja lenkkareissa.

Vierailija
15/15 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa joku löi mahaan ja ilmat pihalle kun tanssin väärän naisen kanssa. Ulkona painittu taksijonoetuilijan vuoksi. Ulkojuottolassa joku skini taputteli nyrkillä päälakeen ja vedin siltä nenän vinoon.

Kaikki siis liittyy alkoholiin ja pe/la iltaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi