Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinunko mies Juhannusliikenteessä törttöilee

Vierailija
19.06.2014 |

Jos se ei osaa ajaa ruuhkassa sievästi vaan äkäilee ja kiilailee,  niin jätä kotiin telkkarin ääreen jalkapalloa katsomaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa, sillä kun ei ole ajokorttia ja vietämme juhannuksen himassa.

Vierailija
2/8 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki törttöilee. On mielestään maailman paras kuski, kukaan muu ei osaa ajaa. Raskas kaasujalka, iso ja nopea auto, sekä lyhyt pinna on ikävä yhdistelmä liikenteessä muulloinkin kun juhannuksena. Äänimerkki raikaa ja keskisormi heiluu. Olen sanonut, että käyttäytyy idioottimaisesti, mutta ei tuo usko. Huomenna lähdetään liikenteeseen, pahoittelut jo etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus kirjoitetaan kirjoitetaan pienellä.

Vierailija
4/8 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:50"]Toki törttöilee. On mielestään maailman paras kuski, kukaan muu ei osaa ajaa. Raskas kaasujalka, iso ja nopea auto, sekä lyhyt pinna on ikävä yhdistelmä liikenteessä muulloinkin kun juhannuksena. Äänimerkki raikaa ja keskisormi heiluu. Olen sanonut, että käyttäytyy idioottimaisesti, mutta ei tuo usko. Huomenna lähdetään liikenteeseen, pahoittelut jo etukäteen.

[/quote]

Juotat sen tänään känniin niin voit sitten itse ajaa huomenna.

Vierailija
5/8 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:50"]

Toki törttöilee. On mielestään maailman paras kuski, kukaan muu ei osaa ajaa. Raskas kaasujalka, iso ja nopea auto, sekä lyhyt pinna on ikävä yhdistelmä liikenteessä muulloinkin kun juhannuksena. Äänimerkki raikaa ja keskisormi heiluu. Olen sanonut, että käyttäytyy idioottimaisesti, mutta ei tuo usko. Huomenna lähdetään liikenteeseen, pahoittelut jo etukäteen.

[/quote]

Onko auto Audi vai Bemari?

Vierailija
6/8 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat kyvyttömiä törttöilemään liikenteessä? :D

Vierailija
7/8 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mun eksä. Toivottavasti kaahaa itsensä ulos, muita vahingoittamatta.

Ja potkupalloahan se ei katso, eikä liikaa tykkää kaljastakaan, että keksikää sille jotain muuta :D

Vierailija
8/8 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se törttöile kun se istuu takapenkillä. Me lähdetään reissuun mun autolla, jota mies ei (o)saa ajaa. Ja minä en törttöile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi