Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 29 vuotias ja toisessa jalassa suonikohjuja

Vierailija
23.06.2021 |

milloin n'istä pitää mennä lääkäriin? Kun en tunne niissä mitään kipua, on vaan ällöttävän näköisiä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille ei tehdä julkisella puolella mitään pelkän ulkonäköhaitan vuoksi, ikävä kyllä.

Vierailija
2/7 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut varmaan kymmenen vuotta kans ja molemmissa jaloissa ja hirveitä sinisiä kapeiden verisuonten kasautumia. Oon 38 ja normaalipainoinenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut varmaan kymmenen vuotta kans ja molemmissa jaloissa ja hirveitä sinisiä kapeiden verisuonten kasautumia. Oon 38 ja normaalipainoinenkin.

minäkin normaalipainoinen, mutta aina ollut tälläiset paksut pohkeet, johtuuko siitä? Äidilläni oli suonikohjuja jo 24v. 

Vierailija
4/7 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minäkin normaalipainoinen, mutta aina ollut tälläiset paksut pohkeet, johtuuko siitä? Äidilläni oli suonikohjuja jo 24v. 

Periytyvää

Vierailija
5/7 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muuten kans paksut pohkeet, tosin nilkoista alaspäin onkin sitten luisevat jalat. Kaikki suonet näkyy tosi rumasti jalkaterissä läpi. Pohkeissa on noita suonikohjuja ja jalkaterissä ihan hirveästi kiemuraisia ohuita verisuonikasautumia.

- tuo 38-vuotias

Vierailija
6/7 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne ovat? Mulle miesystävä kerran töräytti että hyi kun sulla on noita suonikohjujakin, en ole vielä havainnur mitään erikoista? Pitäis kai jaksaa googlata.

Vierailija
7/7 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on geneettinen ominaisuus. Mun salihirmu kaverilla oli suonikohjuja reilusti alle kolmekymppisenä samoin kuin kaikilla hänen perheensä naisilla. Mahtava kroppa mutta ei voi käyttää hameita tai sortseja suonikohjujen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme