Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä kosteuttava shampoo ja hoitoaine kuiville hiuksille?

Vierailija
23.06.2021 |

Mulla on nyt tänä kesänä kuivunut hiukset ja latvat todella paljon. Oon kokeillut ainakin kaupasta Garnier banana hair foods ja ja ei auttanut. Onko vinkkejä?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreal elvital

Vierailija
2/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita latvoihin öljy. Hoitoaineen tilalle hiusnaamio. Vaikea suositella sen tarkemmin mitään tiettyjä tuotteita, kun et kerro millainen hiuslaatu sinulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista suojata hiukset ettei pala auringossa. Laita vaikka joku bandanahuivi tai hattu :-)

Vierailija
4/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Head'n shoulders: Supreme moisture

Vierailija
5/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

CHI Keratin -sarja. 

Vierailija
6/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat latvat kannattaa leikata vain pois.

Vierailija
7/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastianin Hydre on ihan huippu! Kallis, mutta toimii

Vierailija
8/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivat latvat kannattaa leikata vain pois.

Ei puhuta kuivista latvoista vaan kuivista hiuksista. Tuolla logiikalla seuraava kampaus on millin siili.

Vierailija
9/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ohuita mutta niitä on paljon pituuksissa ja latvoissa vaalennusta.

Ap

Vierailija
10/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain toiminut Redken? Esim.all soft? Mitä olisi hyvä naamio ja kuin usein tulisi käyttää?

Ap

Vierailija
11/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zyklon B

Vierailija
12/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut itse suuren eron kun aloin käyttämään Garnierin Goodbye Damage shampoota ja hoitoainetta. Oranssit pullot.

Vierailija
13/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalennettuihin, kuiviin latvoihin hiero hiusöljyä. Marketistakin löytyy ihan hyviä tuotteita.

Vierailija
14/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Organic shopin hiusnaamiot on toimineet mulla. Saa ihan marketista ja maksaa n. 3e

15/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaplex shampoo ja hoitoaine, sekä naamio. Kalliita, mutta erittäin riittoisia. Pullo riittää kuukausiksi. Itsellä permanentti ja värjäys. Toimii nuo aineet

Vierailija
16/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain toiminut Redken? Esim.all soft? Mitä olisi hyvä naamio ja kuin usein tulisi käyttää?

Ap

All soft on kyllä hyvä, ainakin hoitoaine. Alkuperäinen shampoo oli loistava eikä uusikaan sinänsä huono mutta itselläni pistää päänahan kutisemaan.

Vierailija
17/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut itse suuren eron kun aloin käyttämään Garnierin Goodbye Damage shampoota ja hoitoainetta. Oranssit pullot.

Tämäkin on hyvä.

Vierailija
18/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39311 RAR kirjoitti:

Olaplex shampoo ja hoitoaine, sekä naamio. Kalliita, mutta erittäin riittoisia. Pullo riittää kuukausiksi. Itsellä permanentti ja värjäys. Toimii nuo aineet

Mulle riittää vaalennettuihin hiuksiin noista Olaplex 3, eli se korjaava tehohoito jota käytetään 1-2 kertaa viikossa. Olaplex 3 sisältää parhaimman annoksen Olaplexin omaaa hiuksia korjaavaa aineosaa.

Shampoo ja hoitoaine sisältävät myös korjaavaa ainetta mutta melko pienen määrän. Shampoo on sulfaatiton josta plussaa, hoitoaine sisältää hiuksiin kerääntyvää silikonia ja siitä miinus.

Olaplex 3:n voi jättää päähän suihkumyssyn alle vaikka muutamaksi tunniksi jos huvittaa ja lopputulos on vaan parempi. Pullon ohjeissa lukee muistaakseni 10-20 minuuttia, mutta jos on aikaa niin saahan se olla päässä vaikka koko päivän.

Vierailija
19/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Organic shopin hiusnaamiot on toimineet mulla. Saa ihan marketista ja maksaa n. 3e

Nämä on kyllä ihan superkuraa.

Kerastase on tehokas.

Vierailija
20/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile rohkeasti kotoa löytyviä öljyjä naamioiden tapaan. Et menetä turhaan rahaa ja eivät ne mitään pahaa ainakaan tee.

Esimerkiksi kookosöljy toimii hyvin ja tuoksuukin hyvältä. Mutta yhtä lailla oliiviöljyä, pellavansiemenöljyä jne kannattaa kokeilla!

Levitä öljyä kuiviin hiuksiin ja anna vaikuttaa pitkään, ihan vaikka yön yli. Jos nukut öljy päässä, kannattaa suojata tyyny esim. ylimääräisellä, jo hieman huonommalla tyynyliinalla.

Pese hiukset öljyhoidon jälkeen normaalisti, ehkä kaksikin kertaa. Toista käsittely kerran-pari viikossa.

Kaupan/kampaamon merkeistä en osaa suoraan suositella. Itsellä on ollut paljon apua hiusongelmiin, kun olen googlaillut esim. natural diy hair mask dry hair tms. Eli googlaat luonnonaineita ja oman hiuslaadun. Itsellä on auttanut, kun on käyttänyt luonnonmukaisia aineita eikä sitä hirveää kasaa ylimääräisiä kemikaaleja joita kaupan tuotteissa on.

Tsemppiä, kerro sitten kokeilitko jotain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi