Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vastaisit jos mies ehdottaisi että menisitte yhdessä nakurannalle?

Vierailija
23.06.2021 |

Voisitko harkita vai olisitko tuohtunut?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. 

Vierailija
2/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kehtaatko oikeasti tuon mahan kanssa?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies on? Joku random kadulla? Jos hyökkäävästi lähestyisi ehdottelemaan, niin saisi varmaan turpaan. Jos jostain kauempaa huutelisi, niin keskisormea väläyttäisin.

Vierailija
4/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ei mennä. 

Vierailija
5/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos voin ottaa aurinkoa selälläni.

Vierailija
6/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies on? Joku random kadulla? Jos hyökkäävästi lähestyisi ehdottelemaan, niin saisi varmaan turpaan. Jos jostain kauempaa huutelisi, niin keskisormea väläyttäisin.

Omaa miestä tarkoitan.

Vierailija
7/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bye, bye vaan.

Vierailija
8/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Ulkomailla ollutkin. Ihan sama millä rannalla olisin. Tosin uimaan mennessä laittaisin biksun alaosan, ettei kalat eksy toosaan😂..

Vierailija
9/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aviomieheni siis kysyisi? Olettaisin, että haluaa sinne muita alastomia naisia katsomaan, koska minut näkee alasti kotonakin. Ehdottaisin, että menee sinne yksikseen, koska mihin minua tuossa tarvitsee. Minä sillä välin katselen, että löytyisikö alastomia miehiä kotoa käsin, vaikka Tinderistä.

Vierailija
10/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why da hell not. 54v ja ihan ok.

Vierailija
11/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi suolle

Vierailija
12/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteäkin, mutta hämmästelisin kyllä hänen haluaan sellaiselle mennä. Tällaisia samanlaisia keski-ikäisiä tätejä ja setiähän siellä olisi, ei ne vanhat roikkuvat vehkeet minua järkyttäisi.

Vierailija
13/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että miksi haluaa sinne? Olettaisin, että katsemaan alastomia naisia ns. luvan kanssa. Itse en menisi koskaan. Ällöttäisi jonkun takamus tai munat naaman edessä, kun yrittäisi vaikka lukea kirjaa.

Vierailija
14/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää, etten harrasta rannalla makoilua. En alasti, enkä uikkareissa. Rannalla käyn vain, jotta pääsen uimaan. Tuskin siis edes ehdottaisi, yksinään joutuisi menemään.

Vierailija
15/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko miehenä kommentoida? Minua kyllä kutkuttaisi jos vaimoni olisi nakuna yleisellä rannalla.

Vierailija
16/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin. Ulkomailla ollutkin. Ihan sama millä rannalla olisin. Tosin uimaan mennessä laittaisin biksun alaosan, ettei kalat eksy toosaan😂..

Häh? Miksi joku kala haluaisi mennä toosaasi? Miten vieraantunut nykyajan ihminen voi olla luonnosta?

Vierailija
17/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Miksi joku kala haluaisi mennä toosaasi? Miten vieraantunut nykyajan ihminen voi olla luonnosta?

🤣🤣🤣🤣

Vierailija
18/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko miehenä kommentoida? Minua kyllä kutkuttaisi jos vaimoni olisi nakuna yleisellä rannalla.

Saako kysyä, että miksi?

Vierailija
19/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä, että miksi?

Hyvä kysymys. En osaa selittää. Jotain väreilyjä aiheuttavaa siinä on.

Vierailija
20/33 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣

Niin? Sano mikä naurattaa. Olen kalojen puolella, enkä tosiaan usko että heillä on mitään mielihaluja jonkun nudistin toosaa kohtaan🤯

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi