Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on muuttunut totaalisesti

Vierailija
18.06.2014 |

Ollaan oltu kuusi vuotta yhessä ja meillä pieni lapsi. Mies lihoi välittömästi kun alettiin seurustelemaan. Nyt hän on 40kg lihavampi :(. Minusta tää on niin väärin minua kohtaan. Hän ei jaksa enää mitään ja paikat reistailee kokoajan milloin mistäkin. En ole varmaan puoleen vuoteen nähnyt pesevän hampaitaan, ei edes leikkaa ylipitkiä varpaankynsiään. Ei tuo kukkia ikinä tai mitään sinnepäinkään. Kalja maistuu ja sohvalla on kiva löhötä. Itse olen kaunis ja pidän huolta itsestäni, käyn urheilemassa ja ostan kauniita vaatteita itselleni. Olen niin perkeleen kyllästynyt tähän että toinen pitää täysin itsestään selvänä ja olen miljoona kertaa pyytänyt lenkille mutta eihän sinne jaksa lähteä. Olen sanonut että haluan että eletään pitkään ja olisi ihanaa olla liikunnallinen perhe..mikään ei ole muuttunut, käsi housuissa vaa makoilee. Mulla on niin loukattu olo tästä ja vieläpä kun itse pidän itsestäni huolta...mitä te tekisitte???

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin.

Vierailija
2/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häipyisin. Ansaitset parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee tästä vaikeaa kun hän on hyvä isä ja niin kiltti ihminen...huoh..

Vierailija
4/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä joku mielenterveysongelma? 40 kg + ja tuollainen ruokkoamattomuus kuulostaa siltä.

Vierailija
5/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan mitä ajattelet! Miehet ei ymmärrä sellasia hienovarasia vihjauksia että olisi kiva jos olis liikunnallinen perhe ja plää plää.. Tietysti sanot sillei kauniisti mutta silti suoraan. Ei jäkätys tyylillä vaan sillei miten kaks aikuista ihmistä keskustelee.

Vierailija
6/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika !

T: 39v sixpäkki mies

Vierailija
7/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin korvaan kuulostaa mt-tapaukselle.

Vierailija
8/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin korvaan kuulostaa mt-tapaukselle.

Vierailija
9/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentunut?

Vierailija
10/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydätkö sinä urheilullinen ihminen lenkkikaveriksi rajusti ylipainoista miestäsi, jonka ainoa liikunta on sohvan paikallaan pitely? Nyt on joku asenneongelma itselläsikin, ja veikkaan, että se saattaa vaikuttaa mieheen lannistavasti. Haluatko sinä rikkoa hänen nivelensäkin kaiken muun surkeuden päälle?

Tiedätkö ollenkaan, mitä mies haluaisi sinulta? Ei hän välttämättä arvosta sinun kauneudensäilytystyötäsi, vaan haluaisi jotain ihan muuta, jota ei sitten saa ollenkaan. Sinä taas turhaudut, koska mielestäsi miehen pitäisi arvostaa samoja asioita kuin sinun. Kuulostaa siltä, ettet ole miettinyt asiaa muuten kuin omalta kannaltasi.

Vierailija
12/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pisti edellisen laittaman linkin teksti miettimään,lue AP tuo

Vierailija
13/13 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen poikaystävä, seurustelimme 4 vuotta. Erosimme juuri kun en enää jaksanut kun hän oli niin laiska. Siis ei jaksanut tehdä yhtään mitään ja aurinkoisinakin päivinä minun piti maata hänen kanssaan sohvalla tai sitten lähteä yksin ulos. Ja minulla oli tosi tylsää. Itseltäni lähti seksihalut yms miestä kohtaan, ja mies ei siltikään suostunut ns. ottamaan itseään niskasta kiinni.

Hän lihoi suhteemme aikana ainakin 15-20kg, minä pysyin saman kokoisena koko ajan. (olen joskus laihduttanut 10kg ja en enää koskaan halua lihoa siihen samaan jamaan, siksi pidän painon hallinnassa.)

En itsekään laittaudu kummemmin, mutta pidän kyllä terveydestäni huolta niin, että olen normaalipainoinen, syön suurimmaksi osaksi terveellisesti, ja haluan olla ulkonakin.

Sanoisin että kannattaa erota jos tilanne ei muutu.

Seurustelen nyt uuden miehen kanssa, joka haluaa pitää kunnostaan huolta (jumppaa kotona, kävelee paljon, nostelee painoja yms), mutta ei neuroottisesti vaan kuin normaalin ihmisen kuuluisikin.

Olen myös aika laiska mutta hermot meni kun sisällä piti kököttää eksän kanssa tai hän suuttui jos en halunnut, ja piti minua hulluna jos halusin ulos vähän kävelemään.