Trikoopipo. Missä käytätte? Ikänne?
Kommentit (25)
Mä käytän matkoilla. Jos joutuu olemaan esim. veneessä tai muualla reissussa missä tuulee, inhoan sitä että tukka tuivertuu koko ajan silmille ja suuhun. Lisäksi se suojaa päätä auringolta.
Esim festareilla Suomen ihanissa olosuhteissa. Pitää hiukset kurissa ja suojaa sateessa ja tuulessa. Ikää 45 v
Käytän talvella neulotun pipon alla. Lämmittää ja estää tuulen pääsyn etenkin korviin sekä estää hien, lian ja muotoilutuotteiden ym. tarttumisen päällipipoon- on helposti pestävissä.
Lenkillä, pihatöissä ja yleensä ulkoillessa, jos viileämpi ilma tai kova tuuli, koska mulla on herkät korvat.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:11"]Lenkillä, pihatöissä ja yleensä ulkoillessa, jos viileämpi ilma tai kova tuuli, koska mulla on herkät korvat.
[/quote]
niin ja ikää on 31
Mä käytän ulkona viileillä keleillä, kun ei ole niin kylmä, että tarvii villapipoa. Lämpimämmilläkin ilmoilla käytän ihmisten ilmoilla, kun hiukseni ovat likaset, enkä jaksa heti pestä. Ikää 46 vuotta.
Ulkona talvella, kesällä käytän lähinnä ilmastoiduissa sisätiloissa. Monissa ostareissa, pankeissa ja ravintoloissa on kamalan kylmä kesäisin, varsinkin kun muuten on jalassa shortsit ja sandaalit sekä hihaton t-paita.
Remontoidessa, varsinkin purkuhommissa, ei ole hiukset sitten täynä sementtipölyä, lasivillaa tai hiekkaa. Ikää 17.
Ulkona, lähinnä koiralenkeillä jos on viileää. Miksei myös vaikka kauppareissulla. Ikää 45 v.
Ulkona kun on viileää, töissä kun en ole jaksanut pestä hiuksia. Ikää 42 v.
Ulkona kun on vähn viileää muttei niin kylmä että kaipaisin paksua pipoa.
35 v.
Kylmällä ilmalla lenkkeillessä.