Palstan kirjoitukset julkiseksi
Siis en todellakaan halua että niin kävisi, mutta jos joka ikinen aloituksesi tai kommenttisi pamahtais nettiin kuvan ja nimen kanssa niin miten reagoisit?
Kommentit (14)
Haha, no ei se niin paha olisi. Vähän joskus tulee ehkä jyrkästi otettua täällä kantaa, mutta sinänsä ihan kuitenkin sellaisia juttuja, mitä voisin sanoa muutenkin.
Kaivaisin kuopan Kiinaan asti ja jäisin ikuisuuksiksi sinne.
Kirjoittaisin linkin tänne ja sen alle teksti;
Mieheni sekoilee somessa, mitä mieltä?
Oon somessa ja ylipäänsä elämässä niin nobody ettei kukaan ees huomais. Elämä jatkuis siis ennallaan.
Ei väliä. Uskallan sanoa omalla naamalla sen minkä täälläkin.
Tämähän on täysi vitsipalsta. Voi sitä raukkaa, joka tänne tosissaan kirjoittelee :D
Haastaisin oikeuteen sen joka olisi tuon takana. Ihan vain periaatteen takia. Mutta onneks en oo tänne mitään kovin älyttömiä kirjoitellut, tai keskusteluja aloittanut.
Ihan se ja sama. Siellä ois satatuhatta muutaki tyyppiä ja kuussataamiljoonaa kommenttia. Aivan yks hailee. Tuskin edes ITSE jaksaisin lukea kommenttejani, saati tutkia mitä naapurin Kaija myös kommentoinut "paras tapa viettää aikaa kesällä" ketjuun.
Nämä ovat julkisia. Enemmän kuin käsitätkään.
Luuletko, ettei pystytä selvittämään mistä ja kenen laitteelta viestit tänne tulevat?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, ettei pystytä selvittämään mistä ja kenen laitteelta viestit tänne tulevat?
Eri asia sitten on, kiinnostaako ketään selvittää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa murtaa VPN:ää jonkun 0/5 kommentin takia?
Luulen, että omaiset suosittelivat mielenterveys avun hakemista, jos näkisivät mitä kirjoitan. Siitä pidän huolen, etten rikollista tekstiä sentään suolla.
"hupsista"