Yli-Viikarin johtamistaidot on ihan nollassa
Olisi kamala olla tuollaisen johtajan alaisena. Heittää suoraan paskaämpärin alaisten niskaan ja väistelee itse omaa vastuutaan.
General Director from Hell.
Kommentit (29)
Tykki ei ole tuhlannut tykki on luontaisetujaan hyödyntäen nauttinut elämästään ja johtajan asemastaan meidän veronmaksajien vahtikoirana hyvä tykki
Tyypillinen suomalainen naisjohtaja. Miesjohtajat ovat olleet parempia ja rennompia oman urani aikana. Naisjohtajat puuttuvat heille kuulumattomiin pikkuasioihin, vaikka pitäisi vetää suuria linjoja.
Tää on aika paha
mut mua ei kiinnosta kuin raha
Voin lennellä Suomen piikkiin
enkä jää edes kiikkiin
Maksakaa mun meikit
niin jatkuu nää leikit
Onpa taas väsynyttä trollausta
Kunnon laadukasta ja oivaltavaa trollailua on ilo lukea sivustakatsojanakin ja naureskella kunnon käpynsä polttavalle koomisuudelle. Mutta nyt on taso laskenu ettei enää nappaa tämäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
POTKUT JA HETI!!!
Onneksi sinä et päätä asiasta. Tytti on joutunut median yksipuolisen naisjohtajiin kohdistuvan ajojahdin uhriksi.
Juuri niin. Perus kansalaisella ei ole mitään käsitystä johtamisesta ja mitä se vaatii. Helppo huudella siellä kahvipöydissä penan ja reiskan säestyksellä kuinka duunaria taas sorretaan.
Kyllä se on johtaja joka ihan viime kädessä vastaa organisaation toiminnasta. Jos systemaattista väärin käytöstä esiintyy, niin johtaja on syytettyjen pallilla. Ei se niin mene että diktaattorina vain vaihtaa kaikki alaiset kun omista mokista jää kiinni.
Kerrotko mitä tässä on nyt mokattu? Edustustehtävä niin totta ihmeessä tulee edustuskuluja.
No niin Pöysti, oleppas hiljaa siellä. Tiedät itsekin että Tytti Tytöntyllerö on syyllistynyt virkarikokseen. Olet lukenut lakia ei uskoisi.
Pöystin lonkero on tainnut käydä aika syvällä Tytin onkaloissa nimenomaan onkaloissa, sekä etupään että takapään. AAAAH tätä ranskalaisuutta....................Mon Dieu
Hänellä on vakituinen virka valtionhallinnossa. Ei häntä niin vain siitä saada pois lähtemään...
Tytti on oikeuskansleri Tuomas Pöystin henkilökohtainen perhetuttu ja siten kaiken arvostelun yläpuolella, joten turhaan täällä av-palstalla ollaan tästä asiasta pyöristyneitä.