Yli-Viikarin johtamistaidot on ihan nollassa
Olisi kamala olla tuollaisen johtajan alaisena. Heittää suoraan paskaämpärin alaisten niskaan ja väistelee itse omaa vastuutaan.
General Director from Hell.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
POTKUT JA HETI!!!
Onneksi sinä et päätä asiasta. Tytti on joutunut median yksipuolisen naisjohtajiin kohdistuvan ajojahdin uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
POTKUT JA HETI!!!
Onneksi sinä et päätä asiasta. Tytti on joutunut median yksipuolisen naisjohtajiin kohdistuvan ajojahdin uhriksi.
Kas kun ei ole vielä #metoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
POTKUT JA HETI!!!
Juuri niin. Perus kansalaisella ei ole mitään käsitystä johtamisesta ja mitä se vaatii. Helppo huudella siellä kahvipöydissä penan ja reiskan säestyksellä kuinka duunaria taas sorretaan.
Sopisi hyvin johonkin hoitoalan johtajan pestiin. Ihan sama meininki siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
POTKUT JA HETI!!!
Juuri niin. Perus kansalaisella ei ole mitään käsitystä johtamisesta ja mitä se vaatii. Helppo huudella siellä kahvipöydissä penan ja reiskan säestyksellä kuinka duunaria taas sorretaan.
Kyllä se on johtaja joka ihan viime kädessä vastaa organisaation toiminnasta. Jos systemaattista väärin käytöstä esiintyy, niin johtaja on syytettyjen pallilla. Ei se niin mene että diktaattorina vain vaihtaa kaikki alaiset kun omista mokista jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
POTKUT JA HETI!!!
Kyllä se on johtaja joka ihan viime kädessä vastaa organisaation toiminnasta. Jos systemaattista väärin käytöstä esiintyy, niin johtaja on syytettyjen pallilla. Ei se niin mene että diktaattorina vain vaihtaa kaikki alaiset kun omista mokista jää kiinni.
Kerrotko mitä tässä on nyt mokattu? Edustustehtävä niin totta ihmeessä tulee edustuskuluja.
Sihteerikin jatkuvasti mokailee, kun vaillinaisia matkasuunnitelmia ja -laskuja laittaa eteenpäin.
Pitäisikö minun nyt johtajana kaikki liput ja laput itse täyttää ja säilyttää. On minulla tärkeämpääkin tekemistä, kuten on Sannallakin muuta kuin Prismassa käyminen.
T:Tytti
Vierailija kirjoitti:
Sihteerikin jatkuvasti mokailee, kun vaillinaisia matkasuunnitelmia ja -laskuja laittaa eteenpäin.
Pitäisikö minun nyt johtajana kaikki liput ja laput itse täyttää ja säilyttää. On minulla tärkeämpääkin tekemistä, kuten on Sannallakin muuta kuin Prismassa käyminen.
T:Tytti
Turha sotkea meidän pätevää ja kaunista pääministeriä tähän Yli-Viikarointiin.
Tytti on ranskalaisen koulukunnan byrokraatti: julkiset rahat lypsetään omaan taskuun ja kaikki kielletään & kaadetaan muiden niskaan. Tytti on hakenut hallinto-oppinsa Ranskasta ja kyllä näkyy tyyli. Ei tuollaisia eliittiöykkäreitä Suomeen! Tytti on kovis - taklaa rugbykentällä ja varastaa rahat töissä omaan pussiin ja tuhlaa veronmaksajien rahoja. Tytti ulos!
Miesjohtaja olisi saanut potkut jo kuukausia sitten
Mutta shoppailu- ja reissutaidot ovat kiitettävät. Ja lausuu kohtuullisesti runoja.
Tytti on siinä oikeassa, että alaiset joiden tehtävänä on joko hyväksyä tai hylätä hänen matkalaskunsa ovat hoitaneet tehtävänsä huolimattomasti. Tottakai matkalaskut olisi pitänyt jättää hyväksymättä. Toisaalta näillä alaisilla ei ole mitään pääsyä Tytin lentopisteisiin, koska ne ovat yksityisiä, eikä kukaan muu tiedä, miten ne on käytetty kuin Tytti itse?
Edelleenkin kiinnostaa, koska ne verovaroista kustannetut kauneushoidot alkaa näkyä?
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin kiinnostaa, koska ne verovaroista kustannetut kauneushoidot alkaa näkyä?
Odota vielä ne kuuluisat kaksi viikkoa.
Oli kyllä harvinaisen ylimielinen ilme hänellä, kun heitti alaisensa bussin alle äsken uutisissa. Sitä on saatu lakineuvoja ja yllytystä, että sano vaan pokkana, ettei tää ole mun vastuulla.
Tytteliini ei taida olla ihan tällä planeetalla noiden runojensa kanssa.
Ei siinä mitään, tytteliinin kuvan voisi laittaa sanakirjaan käsitteen "hullunkiilto silmissä" kohdalle.
mietin oliko ne kirjat kainalossa, viestejä ylemmille tahoille tai vihjeitä,filosofia?-konsultoinnit koval rahal,irja eskolan kirja?-kirkon epämääräiset edustuskulut ym. erikoinen tyyppi tää viikari.
toivoisin et jatkos palkattaisiin älykkäitä ja hyvä moraalisia johtajia. myös viikarin palkanneet tutkittava.
Tuliko tämä kenellekään yllätyksenä, jos peilaa viimeisen vuoden aikana tapahtuneita asioita ja kyseisen henkilön kommentointia niihin.