Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua kyläillä mieheni sukulaisten luona, koska..

Vierailija
18.06.2014 |

Saan kaiken sen ajan juosta lastemme perässä, kun mieheni juoruaa sukulaistensa kanssa. En ehdi itse vaihtaa kuulumisia ollenkaan ja jään ulkopuoliseksi. 

Mielummin jään siis lasten kanssa kotiin. Kyläilen sitten, kun lapset isompia ja niitä ei tarvitse joka käänteessä vahtia.

Onko teillä muilla samanlaista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy sukulaisissa, koska en ole kovin läheinen kenenkään kanssa enkä tunne tarvetta tutustua. Ihan mukavaa porukkaa kaiketi mutta viihdun paremmmin yksin tai ystävieni kanssa.

Vierailija
2/6 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Siksi en mene anoppilaan koskaan mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva vahtia lapsiani välillä muuallakin, kuin kotona. Vahtiahan niitä pitää jokatapauksessa, että mielummin vahdin niitä appiukon mökillä, kun kotipihassa. On kiva nähdä miehen sukulaisia. Miehen eksä kävi miehen sukulaisia katsomassa tasan kerran viiden vuoden aikana. Se on musta outoa. Omilla sukulaisilla oli juostava tämän tästä, mutta aina oli huono olo, kun miehen sukulaisille olisivat olleet menossa.

Vierailija
4/6 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli samanlaista. Hankalaa, kun anoppila oli tietysti aikuisten arkielämää varten. Koko ajan piti varoa jotakin, esim päivittäiset lääkkeet valmiina, purkista pois otettuna keittiön pöydällä yms. vastaavaa. Oman kodin voi järjestää lapsia ajatellen. Onneksi tuo aika on jo ohi.

Vierailija
5/6 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetän ne lapset miehen mukana sukuloimaan ja jään itse rauhassa kotiin

Vierailija
6/6 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua käydä anoppilassa, koska mieheni vanhemmat ovat karkeita, epäystävällisiä juntteja joiden kanssa minulla ei ole kertakaikkiaan mitään yhteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän