Miten voisi työstää epäonnistumisen tuskaa erotilanteessa?
Mies käyttäytyi niin huonosti että vaikka kuinka laskisin plussat ja miinukset yhteen, ei niitä plussia jää oikein yhtäkään ja silti mulla on paskamainen olo tästä? Harmittaa epäonnistuminen että miksi näin kävi ym. vaikken millään tavalla edes halua olla tuon ihmisen kanssa enää. Tuntuu niin lopulliselta päästää irti.
Kommentit (6)
Et sinä ole epäonnistunut. Parisuhde ei vaan toiminut. Koska et ollut yksin siinä parisuhteessa, ei sinun pidä syyllistää yksin itseäsi. Tällaisia tarinoita on vaikka kuinka paljon. Yhteinen arvomaailma ei kohdannut, eikä ole mieltä jäädä painostavaan suhteeseen roikkumaan. Erossa oppii aina jotain, se(kin) on elämän matkan tarkoitus.
Joku viisas on joskus sanonut: "Ero on kuin pieni kuolema, se pitää saada surra rauhassa". Surutyö on tehtävä kunnolla, ilman syyllistämistä. Käy läpi faktat ja hyväksy ne. Jokainen tekee surutyönsä omalla tavallaan. Sitä ei voi hoputtaa.
Kun itsestäsi tuntuu siltä, on aika siirtyä elämässä eteenpäin, yhtä kokemusta rikkaampana, yhtä kokemusta viisaampana ja yhtä kokemusta vahvempana. Voimia ja tsemppia!
Itse olet rikkonut Jumalan ja seurakunnan edessä antamaasi lupausta.
Ehkä olisi parempi, että Suomessakin vanhemmat valitsisivst kumppanin tyttärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olisi parempi, että Suomessakin vanhemmat valitsisivst kumppanin tyttärilleen.
Ei kaikki ole uskovaisia joten menisitkö muualle spämmäämään ideologiaasi!
Vierailija kirjoitti:
Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Vai miten se meni? Vai eikö koske sua?
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua noin typerästä kommentista!
Lakkaa rimpuilemasta ja itke oikein kunnolla. Lähde pitkälle lenkille, paisko tavaroita, huuda. Ainoa tie päästä erosta yli on mennä suoraan läpi. Älä pelkää tuskaa, se ei jatku ikuisesti.