Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään kuumeilleet, nyt raskaana olevat!

18.06.2014 |

Te jotka olette olleet pitkään vauvakuumeessa ja lopulta raskaana, miten olette pitäneet näppinne erossa vauvatavaroista, vaatteista, vaunuista ym. ? Itse kuumeilin yli vuoden, kunnes lopulta jätimme ehkäisyn pois ja raskauduin heti ekasta yrittämästä, olen siis nyt omien laskujen mukaan rv 4+6 :)

Katselen netistä kokoajan kaiken maailman vauvajuttuja, mutta en tietenkään ole käynyt edes ekassa neuvolassa vielä, joten pitäisi kyllä vielä malttaa, mutta miten?

Mitä mieltä, voiko sitä antaa mennä vaan vai pitääkö malttaa odottaa? mihin asti ?;)

Kommentit (2)

1/2 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Täällä kans yhtä malttamaton persoona! :D on aivan kamalaa odottamista alkuraskauden jutut jne. Tulee mieleen viime vuonna kun raskauduin (marraskuussa synnytin) niin kuinka pystykin tuntuu pitkältä esim kun tein haalean plussan jo monta päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa, niittenkään myöhästymistä en malttanu oottaa :D niin odottaa seuraavaan aamuun että vahvistuuko viiva, no aavistuksen vahvistu ja taas seuraavaan aamuun jne. Sit ku neuvolasta sai ajan vasta 3-4 viikon päähän kun 4-5viikolla varasin, se tuntu ihan järkyttävältä, niin järkyttävältä että varasin parin viikon päähän yksityiselle ultran, kävin sielä jotain 6+0 ja ultraaja sano ettei tääl mitään vauvaa näy että oisko tuulimuna, et pitäs näkyä sikiö (ei piä vasta kun josku viikolla 7) ni siitäkös sitten paniikki alkoi, ja entistä kovempi odottaminen kunnan neuvolaan. Koska yksityinen maksoi 100e enkä uudestaan todellakaan raaskinut mennä viikon päästä. Päivät kului tuskallisen hitaasti ja ekassa neuvolassa vauva näkyi ja kaikki hyvin, sitten vasta uskallettiin puhua ihmisille ja iloita.

Nyt samat asiat taas edessä! raskaudesta kerkesin iloita jo viikon verran, kun taas vaihteeksi testasin älyttömän liian aikaisin, että turhaan innostuin ja petyin karvaasti kun oli kemiallinen raskaus, josta en olisi edes tiennyt ilman hätäistä toimintaani.

Nyt oli ovis ja pitäisi kaksi viikkoa odottaa onko tärpännyt, kamalaa! en tiedä mistä sitä malttia saisi tähän päähän! :D ikää mulla 26, että on sitä malttia ikä tuonu jo millinverran, mutta aika hitaasti lisääntyy :D :D

2/2 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että! Mä sentäs maltoin odottaa testaamista päivää ennen menkkojen alkua, tuli haamu!:D sitten testasin kun oli päivän myöhässä ja tuli jo ihan selkee plussa!:) neuvolaan en ole vielä soitellut, kun sielä on ajanvarausaika sellasessa ajankohdassa, että joutuisin lähes aina töistä soittamaan, mutta tänään varaan ajan!:) Tekisi niin vain mieli ostella jo pieniä vaatteita ja kaikkea muutakin tarpeellista! 

Toivottavasti sullakin on tärpännyt! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla