Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siivoan aina ennen, kuin lähden kotoa tai menen nukkumaan

Vierailija
18.06.2014 |

Inhoan nimittäin tulla sotkuiseen kotiin. Samoin siivoan ennen, kuin menen nukkumaan. En halua herätä sotkuiseen kotiin ja aloittaa aamua siivoamisella. Näin päivä alkaa paremmin :)

Olen varmaan outo :P

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea!

Vierailija
2/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä järjestelen paikat aina aamuisin, ennen kuin lähden töihin. Tiskaan illalla likoamaan jääneet kattilat, ja laitan koneeseen pöydille unohtuneet astiat. Paperit ja roskat pois pöydiltä, ehkä vielä lakaisen koirankarvat ja hiekat keittiöstä/eteisestä. On tosiaan kivempi tulla kotiin kun on siistiä. Iltaisin en jaksa hirveesti siivota, viikonloppuisin ehkä teen em. asiat jo ennen nukkumaan menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmen lapsen tiukassa treenirumbassa tuo kuulostaa mahdottomalta. Liian tiukat aikataulut. Olisi kyllä mukavaa, jos olisi aina siisti koti, johon palata.

Vierailija
4/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:28"]

Meillä kolmen lapsen tiukassa treenirumbassa tuo kuulostaa mahdottomalta. Liian tiukat aikataulut. Olisi kyllä mukavaa, jos olisi aina siisti koti, johon palata.

[/quote]

No eihän siihen mene kuin 10-15 minuuttia. Mahtaa olla hirveetä jos on noin tiukkaa treenirumbaa :)

Vierailija
5/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iltarutiini, johon ei monta minuuttia kulu, on siivota keittiö ja olohuone. Aamurituaaleihin kuuluu tuuletus, sänkyjen petaus ja verhojen avaus, tiskit koneeseen ja pöytätasojen pyyhkäisy. Ei vie aikaa juuri mitään kun se on tapa, joka niveltyy muihin touhuihin saumattomasti.

Aina on suht siisti koti.

Vierailija
6/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä toimit kuin feodaaliajan Japanin samurait, he siivosivat majapaikkansa ja vaihtoivat puhtaat alusvaattee aina ennen lähtöään, sillä he eivät koskaan voineet olla varmoja siitä, että palaavatko he enää milloinkaan. Näin toimimalla he eivät häpäisseet itseään muiden silmissä, kenenkään ei tarvinnut siivota heidän jälkiään.

Vierailija
7/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmen lapsen tiukassa treenirumbassa tuo kuulostaa mahdottomalta. Liian tiukat aikataulut.

[/quote]

Sais olla siivoamassa kaiken aikaa :) Onneksi en ole niin neuroottinen.

Vierailija
8/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin olen aina tehnyt, mutta en ole koskaan ajatellut, että olisin outo sen takia :)

Vierailija
9/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin siivoilen ja järjestän tavaroita ennen nukkumaanmenoa, koska on kivempi herätä siistiin asuntoon.

Vierailija
10/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

eniten säälittää se, että on liian tiukat aikataulut. lapsi raukat.

Vierailija
11/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja lapset laitamme aina kaiken samantien paikoilleen ja pyyhimme samantien rätillä, jos tulee muruja yms. Aina paikat järjestyksessä.

Vierailija
12/12 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just......