Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästyminen ja ero

Vierailija
17.06.2014 |

Olen kyllästynyt mieheeni ja yhteiseen elämäämme...kannattaako erota?? Kaikki samanlaista päivästä toiseen ja juuri mitään yhteistä tekemistä / mielenkiinnon kohteita ei ole (lapsia lukuunottamatta)...ahdistaa......

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama. Erottiin. Mies ei edes halunnut tehdä mitään, vaikka kauan vinguin. Ei suostunut menemään töihin, ei edes etsinyt töitä ja koskaan ei ollut varaa tehdä mitään. Alkoi todella raivostuttamaan, en jaksanut kyhjöttää aurinkoisina päivinä sisällä koska mies ei halunnut mennä edes terassille ulos istumaan. Grillaamaan kyllä tuli. Mutta siinäkin hommassa sain vinkua koko ajan että voisiko hakea sisältä sitä ja tätä ja voisiko viedä ja voisiko voisiko.. teki vasta kun tarpeeksi kauan vinguin. Todella laiska mies! Kaiken sai tehdä itse tai sitten sai odottaa tosi kauan että jotakin tapahtuu. Tosi tylsää.

Vierailija
2/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattas mennä kirpparille yhdessä johki kauemmas ja tehdä eväät matkaan. Matkailu avartaa, ja on ihan kivaa , esim turus on hyviä kirppiksiä. Älä eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:16"]Minulla oli sama. Erottiin. Mies ei edes halunnut tehdä mitään, vaikka kauan vinguin. Ei suostunut menemään töihin, ei edes etsinyt töitä ja koskaan ei ollut varaa tehdä mitään. Alkoi todella raivostuttamaan, en jaksanut kyhjöttää aurinkoisina päivinä sisällä koska mies ei halunnut mennä edes terassille ulos istumaan. Grillaamaan kyllä tuli. Mutta siinäkin hommassa sain vinkua koko ajan että voisiko hakea sisältä sitä ja tätä ja voisiko viedä ja voisiko voisiko.. teki vasta kun tarpeeksi kauan vinguin. Todella laiska mies! Kaiken sai tehdä itse tai sitten sai odottaa tosi kauan että jotakin tapahtuu. Tosi tylsää.

[/quote]

Muuten hän oli mukava mies! Olemme ystäviä, vaikka hän haihattelee perääni :(

Mutta minulla oli hänen kanssaan todella tylsää juuri sen takia kun hän ei halunnut harrastaa kanssani mitään, aina sanoi vain "ei ole varaa". Itselläni olisi mutta en halua maksaa kaikkea kahden edestä, ja harrastinkin yksin kuntosalia yms. ja kovasti yritin saada miestä innostumaan. Yritin oikeasti keksiä vaikka mitä yhteistä.

Ehdottele miehellesi jotakin uutta? Ettekö oikeasti tee mitään yhdessä?

Vierailija
4/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyhjässä parisuhteessa kannata roikkua. Matot halki ja lusikat jakoon vaan. Seuraavalla kerralla olet tarkempi ja fiksumpi. Kumpanin valintaan kannattaa panostaa kunnolla, älä tyydy keskinkertaiseen.

Vierailija
5/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero 4 ehkä miehesi oli masentunut varattomuuteen ja työttömyyteen eikä siksi saanut aikaiseksi tehdä mitään. Kuntosalikortin kustantaminen olisi voinut saada ryhtiä mieheen ja liikunnasta tulevat endorfiinit potkua elämään. 

Vierailija
6/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:36"]numero 4 ehkä miehesi oli masentunut varattomuuteen ja työttömyyteen eikä siksi saanut aikaiseksi tehdä mitään. Kuntosalikortin kustantaminen olisi voinut saada ryhtiä mieheen ja liikunnasta tulevat endorfiinit potkua elämään. 

[/quote]

Ehkä hieman masentunut, mutta ei työttömyyden takia ainakaan. Hän ei halunnut töihin "paskapalkalla" (=2000e/kk esim. hänen mielestään paskapalkka). Eikä hänellä ole mitään muuta koulutusta kuin lukio. Eikä ole päässyt korkeakouluihin eikä suostu menemään amikseen. Olen ehdottanut miljoonaa eri alaa, ja itsekin olen alalla joka ei sinänsä kiinnosta, mutta pakko jotakin työtä tehdä.

Kuntosalille tarjosin kokeilukortteja aina kun siellä oli jokin kampanja esim. kuukauden ilmainen kaverille tai viikon ilmainen tai ilmainen 3 päivän kokeilukortti yms. kaikkea mahdollista. Kerran hän sopi ajan jonkin salityöntekijän kanssa että olisi saanut tulla kokeilemaan salia pari kertaa jäsenen (minun) kaverina, mutta unohti mennä sinne tapaamiseen....

Siis oikeasti yritin kaikkea.

Hän on vain todella laiska ihminen. Itsekin olen aika laiska, mutta haluan silti tehdä jotain, koska elämä on muuten aika tylsää.

Suhde siis loppui muistakin syistä, mutta aloittaja pohti tekemisen puutetta miehensä kanssa...

Apn kannattaisi ehkä yrittää keksiä tekemistä, mutta jos tunteet on loppu tai olet jo yrittänyt mielestäsi tarpeeksi niiin ehkä ero?