Ei mitään suunnitelmia kesäksi kenenkään kanssa.
Muita samanlaisia? Minulla ei ole kesällä yhtäkään varattua viikonloppua eikä iltaa. Ei ole kutsuttu mihinkään enkä ole kenenkään kanssa menossa mihinkään. En edes oman miehen :(
Ja ennen kuin kukaan kerkeää sanoa niin kyllä, olen ehdottanut muutamalle ja kysynyt suoraan muutamalta. Ei tärppää.
Kommentit (14)
Melkein sama tilanne, mutta mulla ei oo miestä. Yhden kaverin kanssa om tosin sovittu päivän reissu. Pitkin kevättä pidin vähän yhteyttä toiseen muualla asuvaan kaveriin, mutta hän tuntuu olevan niin kiireinen ettei ehdi/ halua tavata minua :( vähän harmittaa, ettei käyntini olisi ollut mikään kiva tapahtuma arjessa hänelle, kuten se olisi ollut minulle. Ei ole kaikki ihmissuhteet sellaisia, että tuottaisivat yhtä paljon iloa molemmille osapuolille. Mutta olen sen oppinut, että sitten pitää vaan nnä ja tehdä itse. Suunnittelen shoppailumatkaa. Ja haaveilen osallistuvani naisten kymppiin. Nykyisistä tutuistani ketään ei se kiinnostaa, joten pitäisi yrittää löytää sellaisia tuttuja, joita kiinnostaa. En vain oikein tiedä miten vielä. Mutta tympäisee kun en ole sellainen, jota kutsutaan aina mukaan. Pitää kai vaan yrittää tsempata itseään osallistumaan enemmän eri juttuihin, sitä kautta kai niitä tuttujakin kertyy, joita voi kysyä mukaan. Mutta joo, ei kiva tilanne :( yritä kuitenkin suunnitella itsellesi jotain, yksin tal miehen kanssa, kun on edes jotain pientä odotettavaa, se piristää.
Melkein sama tilanne, mutta mulla ei oo miestä. Yhden kaverin kanssa om tosin sovittu päivän reissu. Pitkin kevättä pidin vähän yhteyttä toiseen muualla asuvaan kaveriin, mutta hän tuntuu olevan niin kiireinen ettei ehdi/ halua tavata minua :( vähän harmittaa, ettei käyntini olisi ollut mikään kiva tapahtuma arjessa hänelle, kuten se olisi ollut minulle. Ei ole kaikki ihmissuhteet sellaisia, että tuottaisivat yhtä paljon iloa molemmille osapuolille. Mutta olen sen oppinut, että sitten pitää vaan nnä ja tehdä itse. Suunnittelen shoppailumatkaa. Ja haaveilen osallistuvani naisten kymppiin. Nykyisistä tutuistani ketään ei se kiinnostaa, joten pitäisi yrittää löytää sellaisia tuttuja, joita kiinnostaa. En vain oikein tiedä miten vielä. Mutta tympäisee kun en ole sellainen, jota kutsutaan aina mukaan. Pitää kai vaan yrittää tsempata itseään osallistumaan enemmän eri juttuihin, sitä kautta kai niitä tuttujakin kertyy, joita voi kysyä mukaan. Mutta joo, ei kiva tilanne :( yritä kuitenkin suunnitella itsellesi jotain, yksin tal miehen kanssa, kun on edes jotain pientä odotettavaa, se piristää.
Olet siis vapaa kuin taivaan lintunen.
Eipä meilläkään ole suunnitelmia.
Lomat lyöty lukkoon ja 3 viikkoa yhteistä lomaa koko perheen kesken. Tehdään sitten mitä sattuu huvittaa tehdä ja miltä sää näyttää. Mulle ohjelmoimaton kesä on taivas.
ei täälläkään mitään lukkoon lyötyä. Olen tänä kesänä vielä yksin jokusen viikon kotona. Mutta mulla ei ole paljon rahaa, joten en matkasuunnitelmia haluaisikaan. Mutta en ota siitä mitään stressiä. Kotikaupungissani on paljon nähtävää, joten on helppo lähteä pienellä varoitusajalla jonnekin.
AP, ihan hirveen moni on huono sopimaan mitään. Itse olin ennen ihan samanlainen ja käytännössä sehän tarkoitti sitä, että ikinä ei ollut mitään sovittuna. Kuitenkin homma on se, että jos haluaa jotain joskus tehdä, pitää asioita sopikin etukäteen. Mieheni on myös ihan äärimmäisen huono ajattelemaan mitään tekemisiämme ja itse järjestänkin kaikki matkamme ja vaadin vaan varman vastauksen, että onko hän lähdössä mukaan vai ei. Ei pidä olla liian passiivinen ja itse odottaa ohjelmaa, vaan kehittää se itse :)
Viime kesäksi tein listan mitä aion tehdä ja sainkin kaikki ne tehtyä. Tälle kesälle lista on tyhjä ja saa ollakin. Jos tästä vielä kesä tulee, niin käyn Norjassa, ellei, niin suuntaan jonnekin eurooppaan niin kauas, että tulee lämmintä. Jos ei muuta keksi, niin käyn vaikka Pariisissa.
Ai niin, ei ole perhettä, ei ystäviä eikä kavereita. Saan viettää juuri sellaisen loman kuin itse haluan :)
ai niin, minäkin olen tehnyt joskus muistilistoja siitä, mitä kaikkea voisi tehdä / missä käydä kesällä. Tarkoituksena ei ole tehdä mitään suorituslistaa, vaan muistilista jutuista joita on joskus ajatellut, mutta saattavat unohtua tai potkuksi, jotta saisi lähdettyä kotoa.
Vaihdetaanko osia? Meillä on kolmet häät, yhdet ristiäiset, kahdet rippijuhlat, Kiasmaa, Linnanmäkeä, Luonnontieteellistä museota, Suomenlinnaa, mökkiä, veneilyä, tonttitalkoota, illanistujaisia, siskon ja langon 10v hääpäivää, grillijuhlia, kesäteatteria, alennusmyyntishoppailua.. Koko kesä on aikataulutettu.
Haluaisin vetäistä vain johdot irti kaikesta sähköisestä, olla kotona, en vastaisi puhelimeen, möllöttäisin sohvalla tai pihalla auringossa ja olisin vain. Nyt pitää pynttäytyä koko ajan, pahimmillaan laittaa herätyskello soittamaan joka päivä, että ehtii tehdä eväät, syöttää lapset ja katsoa, että niillä on sopivat vaatteet häihin, retkeilyyn, museoon..
Sama täällä. Minulla ei ole miestä eikä lapsiakaan. Yksin istun taas kesäloman kotona ja juon kaljaa tyhjyyden ja yksinäisyyden tunteeseen. Onneksi on edes se kalja, muuten varmaan tekisin itsarin lomalla.
Hep - täällä toinen samanmoinen. Ei ole edes kesäloman ajankohtaa sovittu vielä.
Kirjoitin joskus aiemmin omaan ketjuun tilanteestamme, jossa miehellä harhakuvitelmia, että olen ollut uskoton. Nyt ollaan ihme limbossa, jossa mies miettii, vieläkö saisi luottamuksen minuun palaamaan.
Tsempit AP:lle!