Raskaus maha ja bikinit
Olen lähdössä viikoks rantalomalle, raskaana viikolla 15. Maha ei ole kovin iso, eikä ole mitään arpia yms.
Mitä mieltä olette, voinko käyttää bikineitä? Vai kokovartalo uimapuku parempi?
Kysyn koska täällä palstalla monesti valitettu et meinaa oksentaa kun näkee raskaana olevia rannalla..
Kommentit (15)
En käytä bikineitä julkisilla paikoilla,vaikken ole raskaana ja olen hoikka. Kesämökki on ainoa paikka, jossa bikineitä käytän.
Kateellisten lapsettomien puheita :) olin bikineissä rannalla viikolla 25 ja olisi kyllä löytynyt niitä selänrasvaajia jonoksi asti.. :D ainakin siinä maassa jossa olin, tuntui miehillä tekevän mieli jotain ihan muuta kuin oksentaa näkiessään raskausvatsani (ja tissini).
Mä pyörin bikineissä vielä rv41... Jos jotain oksetti niin suotakoon se hänelle :) Meillä vaan tuli yllärimahdollisuus kylpylälomaan, ei haluttanut jättää käyttämättä ja ei huvittanut ostaa uusia uikkareita yhtä vkl varten. Eihän noin alussa edes näytä oikeasti raskaana olevalta, pömppömahaiselta vaan.
Eipä oo tullu ikinä mieleen ettei vois käyttää bikineitä raskausaikana, oon aina vaan arvellu et ne on niin söpöt kunnon vauvamahan kaa:)
Mä olen käyttänyt bikineitä tai kokouikkareita ihan oman fiilikseni mukaan, en todellakaan siksi että joku siideripissis tai persetreenaaja saattaa ahdistua.
Joo ei siis näytä vielä kunnon raskaus mahalta, vaan just ns pömpöttää. :)
Ap
Minusta raskausmahat ovat niin kauniita ja luonnollisia, ettei niitä tarvi ainakaan piilotella! Biksut päälle vaan! :)
Voit mennä vaikka viimeisimmilläsi. Anna sairaiden ihmisten tuntea oksetusta ihan rauhassa. Kukaan ei saisi mennä rannalle, jos ei saa olla epätäydellinen. Rantahan pitäisi kieltää kaikilta, joilla on selluliittia, arpia, läskiä, huono iho, palanut iho, liian kalpea iho, liian vähän lihaksia, liian pienet tissit, liian isot tissit... Ei sun missään neljän seinän sisällä tarvitse olla siksi, että olet raskaana! t. 20 v lapseton
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 12:41"]
Kateellisten lapsettomien puheita :) olin bikineissä rannalla viikolla 25 ja olisi kyllä löytynyt niitä selänrasvaajia jonoksi asti.. :D ainakin siinä maassa jossa olin, tuntui miehillä tekevän mieli jotain ihan muuta kuin oksentaa näkiessään raskausvatsani (ja tissini).
[/quote]
Älä nyt ylpisty, sillä miehet katsovat kaikkea mikä liikkuu.
Tulin juuri rantalomalta, paikasta jossa vain pieni osa matkailijoista on suomalaisia ja nämä muunmaalaiset raskaana olevat olivat ihan tyytyväisinä isojenkin mahojensa kanssa bikineissä rannalla ja uima-altailla.
Vähemmän niitä raskausmahalle yököttelijöitä siellä rantalomalla tulee vastaan kuin täällä tiukkapipoisten av-mammojen luvatussa maassa. Mutta bikineissä tai uimapuvussa ei sovi raskaana olevankaan kuljeskella pitkin kaupunkia, se ei ole koskaan paikallisten mielestä ok, vaikka eivät sitä suoraan näytäkään (yleensä).
Tottakai voit käyttää bikiniä :D minä ainakin käytin! Ihanaa!!
Mielestäni raskausmaha on niin kaunis ettei sitä saa peitellä! Jos tykkäät käyttää bikineitä niin käytä ihmeessä! Herttaisin tapaus oli nainen joka kaivoi hiekkaan kolon raskausmahalleen rannalla. Näin hän pystyi köllimään vatsallaankin =)
Raskaanahan nimenomaan kannattaa käyttää biksuja kun kasvava sikiö räjäyttää vatsamakkarat pinkeiksi :)
Ei kukaan normaali ihminen "oksenna" jos näkee raskaanaolijan bikineissä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 13:16"]
Raskaanahan nimenomaan kannattaa käyttää biksuja kun kasvava sikiö räjäyttää vatsamakkarat pinkeiksi :)
Ei kukaan normaali ihminen "oksenna" jos näkee raskaanaolijan bikineissä.
[/quote] Ei kaikilla ole mitään makkaroita.
Raskaus________maha