Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahdin tuttavaperheen lapsia viikonlopun

Vierailija
17.06.2014 |

kun vanhemmat olivat juhlimassa häitään. Häät olivat pienet, vain lähisukulaiset oli kutsuttu. Ja häät olivat siis lapsettomat. Hoidin kouluikäisiä lapsia pe-su. Syötin, juotin ja järjestin tekemistä. Vanhemmat sanoivat että korvaavat tietenkin minulle lasten kaitsemisesta aiheutuneen vaivan.

Noh, toivat sitten eilen illalla Lidlin kassissa kokoelman erinäisiä pakasterasioita, joissa oli häistä ylijäänyttä ruokaa! Vihersalaattia, kinkkukiusausta ja jotain vihannesgratiinia. Juu, hääjuhla oli siis lauantaina. Ruuat ovat olleet tarjolla varmaan koko päivän, ehkä sunnuntain puolella ovat päässeet jääkaappiin ja sit niitä on kuljeteltu ja säilytelty missä sattuu eiliseen asti.

Että kiitosta vaan. Pussi Pirkan kesäperunoitakin olis ollu mieluisempi "palkka".

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mitä hyväksikäyttöä! Itse maksan vähintään 8e/h lastenhoidosta aina.

Vierailija
2/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan koskaan enää hoida niitä lapsia! Hävyttömiä vanhempia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sopinut korvauksesta etukäteen. Olen huomannut, että elämässä kannattaa aina ja poikkeuksetta sopia asiat mahdollisimman selvästi. Se ei loukkaa ketään.

Vierailija
4/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus opetti, eli tosiaan seuraavalla kerralla sovitaan korvaus etukäteen. Päivän olisin nyt ilman mitään palkkioita voinut vahtiakin, mutta koko viikonloppu..

ap

Vierailija
5/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihmiset kehtaa olla noin törkeitä että tuovat jotain vanhaa ruokaa kiitokseksi!

Olisin sanonut suoraan että kiitos ei! En syö mitään vanhaa tai toisten tähteitä...

Vierailija
6/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tuolta porukalta ainakaan pokkaa puutu.

Ylijäänyttä ruokaa palkaksi monen päivän lasten kaitsemisesta. Ja vaikka olis ollut hyvääkin ruokaa niin tosi härskejä ovat.

Toivottavasti sanoit että voivat ihan itse syödä ruokansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi