Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä viette mökkiviemiseksi?

Vierailija
17.06.2014 |

Osallistutteko siellä myös töihin, kuten ruokien laitto, saunan lämmitys jne?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn muiden mökeillä varsin harvoin ja viivyn enintään pari tuntia tai illanvieton ajan. Tällöin toimin samalla tavalla kuin jos käyn kahvilla ihmisten kodeissa tai miten oletan ihmisten toimivan meille vieraisille tullessaan: Viedä ei tarvitse muuta kuin hyvä mieli, mutta toki kukkakimppu tai viinipullo tai pari litraa mansikoita piristää mieltä. Töihin ei tarvitse osallistua eikä toisen illallisjärjestelyjä pidä mennä sorkkimaan.

Äitini mökillä vietän joskus pitempiä aikoja, siellä tietysti osallistun töihinkin. Omalla mökillani en pane vieraita töihin, elleivät sitten viivy päiväkausia tai tule kutsumatta.

Vierailija
2/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä, kahvia, saippuaa, shamppoota jotain näistä. En kaikkea. Lapsille karkkia ja naposteltavaa aikuisille. Kysyn itse että voinko auttaa jossain. Tiskit tai salaatinteko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore leipä tai korillinen itse leivottuja sämpylöitä on ollut aina tervetullut vieminen.

Vierailija
4/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, että vierailisin mökillä vaan normaalin päiväkahvin ajan, 2 tuntia tai jos pitkä matka, niin max 4 tuntia. Eli kahvituksen ajan. En osallistuisi töihin, mutta veisin kahvileipää. Varmuuden vuoksi sellaista, jonka voi pakata pois, jos emännällä onkin tuoreet pullat pöydässä omasta takaa. Eli keksiä, kahvia, lapsille namuset.

Jos oikeesti joutuisi jonnekin yökylään, niin sitten pitäisi soitella emännän kanssa ja kysellä mitä heille voi tuoda. Tuoreruoka on aina mökille tervetullutta, mutta täytyy tietää mitä talossa on ennestään.

Vierailija
5/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kaydaan vanhempien mokeilla. viedaan kekseja, kahvia, mita milloinkin. Ja kylla autetaan kaikessa, kiva porukalla maalata ja jutella turhanpaivaisia :) kaikki katsoo lasten peraan ja syoda voi milloin huvittaa. Kauppaan kun lahtee osa porukasta ellei kaikki niin vaatteet vaihtuu akkia :D Mun vanhemmat ovat iloisia myos kun naapurit kayvat veneellaan rannassa ja ajeluttavat lapsia. Nain ita suomessa.

Vierailija
6/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien jotakin, mikä ei vaadi jääkaappisäilytystä. Ihan sen vuoksi, että kaikilla mökeillä ei ole rajattomasti kylmäsäilytystilaa. Lisäksi vien leivonnaisia, jos tiedän että mökillä ei ole vaikka uunia, kerron kyllä etukäteen, jos näitä vien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän