En ole koskaan vaihtanut vaippaa...
...enkä vaihda. Siinä on yksi elämänkokemus, jota ilman voin olla ja josta kukaan tuskin nauttii.
Kommentit (19)
Oletko mies vai nainen?
Musta vaipanvaihto on iha jees. En ole "kakkakammoinen"kuten mieheni.. Muutenkin hoidan helposti ns. perushoidon, viihdyttäminen ja muu leikittäminen sitten taas on mulle vaikeempaa, miehelle luontaisempaa. Joten hyvin toimii meillä.
Olen 29-vuotias enkä ole myöskään vaihtanut koskaan vaippaa. En aio vaippoja vaihdella tulevaisuudessakaan. Oksettavaa touhua. Olen siis mies.
Onneksi ette ole kuitenkaan pinnallisia... Mites oman pyllyn pyyhkiminen? Onnistuuks se?
En mäkään! Kohta vaihdan, esikoinen tulossa. Eiköhän siinä kerry kokemusta...
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:33"]
Mites oman pyllyn pyyhkiminen? Onnistuuks se?
[/quote]
Ei. En halua olla missään tekemisissä muiden paskan tai kusen kanssa. -4
Onneksi ette ole kuitenkaan pinnallisia... Mites oman pyllyn pyyhkiminen? Onnistuuks se?
[/quote]
Ai on pinnallista jos tykkää että vaipan vaihtaminen ei ole mitenkään kivaa / mieltäylentävää puuhaa. No jos sä tykkäät niin eihän siinä mitään. Kyllä tolta vaipanvaihtoalalta urakin urkenee.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:35"]
Mites oman pyllyn pyyhkiminen? Onnistuuks se?
[/quote]
Ei. En halua olla missään tekemisissä muiden paskan tai kusen kanssa. -4
[/quote]
Aa, en huomannut tuota oman-sanaa. Omat eritteet nyt ovat kaikkien mielestä eri asia kuin muiden. -4
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:33"]
[/quote]
Ai on pinnallista jos tykkää että vaipan vaihtaminen ei ole mitenkään kivaa / mieltäylentävää puuhaa. No jos sä tykkäät niin eihän siinä mitään. Kyllä tolta vaipanvaihtoalalta urakin urkenee.
[/quote]
Kyllä on, vähintään äärimmäisen lapsellista. Jos et usko, niin tehdäänkö pieni galluppi? Tai sitten keksit vaan paremman provon.
Meillekin tulossa esikoinen enkä ole koskaan edes pitänyt vauvaa sylissä. :)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:33"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä on, vähintään äärimmäisen lapsellista. Jos et usko, niin tehdäänkö pieni galluppi? Tai sitten keksit vaan paremman provon.
[/quote]
Minkä provon? Mikä galluppi? No, ehkä mun on vaan mahdotonta ymmärtää että jotkut ilmeisesti oikein nauttii paskavaippojen vaihtamisesta. En oo koskaan vaan kuullut kenenkään näin sanovan, ja aika oudolta kyllä tuntuu jos se jollekin tosiaan on erityisen mielekästä puuhaa.
Pinnallinen tarkoittaa av-slangissa mitä tahansa, mitä kirjoittaja ei satu itse arvostamaan.
Ilmankin tätä kokemusta varmasti pärjää.
Toivottavasti ei kukaan ole vaihtamassa teidänkään vaippaa, kun olette vanhoja pappoja ja mummoja. Tai pyyhkimässä persettä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:30"]
Toivottavasti ei kukaan ole vaihtamassa teidänkään vaippaa, kun olette vanhoja pappoja ja mummoja. Tai pyyhkimässä persettä.
[/quote]
Onko vaippojen vaihtaminen jokin moraalinen velvollisuus, jonka laiminlyöminen evää oikeuden vanhuuden hoivaan? Mielenkiintoista logiikkaa.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:30"]
[/quote]
Onko vaippojen vaihtaminen jokin moraalinen velvollisuus, jonka laiminlyöminen evää oikeuden vanhuuden hoivaan? Mielenkiintoista logiikkaa.
[/quote]
Ei tietenkään :D mutta lähinnä viittasin siihen kun ilmeisesti ap tuolla niin tyrmäsi sen ettei IKINä koskisi MUIDEN eritteisiin jnejne. Niin miksi ihmeessä sitten jonkun muun kuuluisi koskea hänen eritteisiinsä? OK, jokainen saa valita työnsä, mutta toivon hartaasti että tulevaisuudessa vanhuudenhoito siirretään lapsille. Minä ainakin aion hoitaa omat vanhempani itse ja pitää heistä huolta, oli heillä sitten pidätyskyky tallella tai ei. AP:kin voisi miettiä, että se vaipanvaihtoa tarvitseva voi joku päivä olla vaikka oma äiti tai hän itse :)
Minäkään en ole koskaan vaihtanut vaippaa kenellekään, enkä vaihda!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:38"]
miksi ihmeessä sitten jonkun muun kuuluisi koskea hänen eritteisiinsä?
[/quote]
Herran tähden, kai muut nyt saavat hankkia elantonsa vaippoja vaihtamalla, jos haluavat! Ei tässä sinun tai kenenkään muunkaan vaipanvaihto-oikeutta olla kaventamassa.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:38"]
AP:kin voisi miettiä, että se vaipanvaihtoa tarvitseva voi joku päivä olla vaikka oma äiti tai hän itse :)
[/quote]
En vaihtaisi myöskään oman äitini vaippoja.
Sama täällä.