Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saisin puolisoni myöntämään, jos petti minua?

Vierailija
17.06.2014 |

Tapahtuneesta on jo kauan ja totuus on tullut pala kerrallaan selville. Huomaan hänen olevan katuvainen. Itse hän ei ole kuitenkaan myöntänyt mitään ja pelkään hänen edelleen pysyvän kertomuksessaan siitä, ettei mitään ole tapahtunut, vaikka todennäköisesti se totta onkin. Miten voisin saada hänet myöntämään, jos jotain sittenkin tapahtui tai jäi kertomatta? En haluaisi enää tivata asiaa turhaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin olla. Luottamus on näköjään sinun puoleltasi mennyt mieheen. Joko päättäisin haluanko olla miehen kanssa vai ei. Loppujen lopuksi yksi pettäminen on pientä kokonaisuuden rinnalla. Joko se on merkki epäluotettavasta ihmisestä tai sitten yhden ihmisen erehdys. Joskus jotain siltä väliltä, harva meistä on täysin kunnollinen. 

Vierailija
2/13 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit tiedolla, että hän tosiaan petti? Eropäätöksen? Korkeintaan voit jäädyttää välit siihen toiseen naiseen omalta osaltasi, varsinkin jos hän on yhteistä ystäväpiiriänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jatkaa suhdetta ja olen niin päättänyt tehdä, mutta tämä asia on jäänyt häiritsemään. Varsinkin seksin jälkeen palaa epävarmuus siitä, entä jos... Paljastin kaikki hänen valheensa, itse ei myöntänyt mitään ellen ollut selvittänyt asiaa ensin. Silloinkin kielsi ensin tapahtuneen, kerta toisensa jälkeen. Haluaisin luottaa häneen, mutta en kykene enää. Mitä teen? En luota häneen muutenkaan kaiken jälkeen, mutta haluaisin pystyä varmistumaan edes tästä yhdestä asiasta. Olen melko varma siitä, ettei hän lopulta pettänyt minua, mutta haluaisin vihdoin olla varma. AP

Vierailija
4/13 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pystynyt käsittelemään asiaa, koska en ole tiennyt mitä käsitellä. Olen päättänyt antaa anteeksi alusta lähtien. Hän valehteli minulle asiasta niin monesti, etten enää halua olla väärässä käsityksessä. AP

Vierailija
5/13 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se luottamus sillä palaa. Menetettyä kauraa, kuten voit omasta tekstistäsi päätellä.

"Haluaisin luottaa häneen, mutta en kykene enää. Mitä teen? En luota häneen muutenkaan kaiken jälkeen,"

3

Vierailija
6/13 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin neuvoja siihen, kuinka voisin saada varmuuden. Tiedän kyllä muuten itsekin tilanteen, liiankin hyvin. AP

Vierailija
7/13 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pettikö se vai ei?? Päätä jo!

Vierailija
8/13 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 06:25"]

Minä antaisin olla. Luottamus on näköjään sinun puoleltasi mennyt mieheen. Joko päättäisin haluanko olla miehen kanssa vai ei. Loppujen lopuksi yksi pettäminen on pientä kokonaisuuden rinnalla. Joko se on merkki epäluotettavasta ihmisestä tai sitten yhden ihmisen erehdys. Joskus jotain siltä väliltä, harva meistä on täysin kunnollinen. 

[/quote]

Minä en ole koskaan pettänyt, joten pidän pettäjiä epäluotettavina. Jos olisin pettänyt, en voisi olla kertomatta asiasta. Olenko sitten harvinaisuus tällä palstalla?

Vierailija
9/13 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot ukolle et nyt jumalauta sä kerrot mitä vittua sillon tapahtu jos pätkän vertaa kiinnostaa ja tämä suhde on tässä joka tapauksessa jos ei pariterapiaan mennä.

Mies saa siinä sitte ite pähkäillä ku tietää et sä tiedät ja jos ei kerro niin alat lampsia. Mikset mee ja kysy siltä toiselta naiselta?

Vierailija
10/13 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 07:02"]

sanot ukolle et nyt jumalauta sä kerrot mitä vittua sillon tapahtu jos pätkän vertaa kiinnostaa ja tämä suhde on tässä joka tapauksessa jos ei pariterapiaan mennä.

Mies saa siinä sitte ite pähkäillä ku tietää et sä tiedät ja jos ei kerro niin alat lampsia. Mikset mee ja kysy siltä toiselta naiselta?

[/quote]

Aina ei varsinkaan pettäjää saa tunnustamaan, vaikka mikä olisi. Todisteita pitää vähintään olla. Onko silti jokin muu konsti, jolla voisi tietää, jos toinen jatkaa valehtelua tai kenties saada jopa tunnustamaan? Sitä olen tässä miettinyt itsekin.

Vierailija
11/13 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄ jauhat tätä samaa vielä 10 vuoden päästä oli vastaus mikä tahansa. Mieti haluatko vatkata vai suunnata raikkain purjein eteenpäin ja elää elämää, se on lopuksi aika lyhyt ja katkeralle pitkä.

Vierailija
12/13 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 07:20"]

SÄ jauhat tätä samaa vielä 10 vuoden päästä oli vastaus mikä tahansa. Mieti haluatko vatkata vai suunnata raikkain purjein eteenpäin ja elää elämää, se on lopuksi aika lyhyt ja katkeralle pitkä.

[/quote]

Aina ei katkeruus liity kaikkeen. Tässä puhuttiin luottamuksesta ja eteenpäin menemisestä. Kukaan ei tunnu osaavan neuvoa ap:ta täällä sen paremmin, enkä kyllä minäkään.

Vierailija
13/13 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko sen toisen osapuolen? Kysele häneltä tai mahdollisesti muilta silminnäkijöiltä. Miehesi puhelinta, postia tai tietokonetta et saa tonkia luvatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi