Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska hankkia rintaliivit?

Vierailija
16.06.2014 |

Koska pitäisi hankkia rintaliivit?

Olen nyt tuleva 7.lk ja olen käyttänyt tähän asti urheilutoppeja.

Olen miettinyt ostamista ja äitikin on ehdottanut parikertaa...

Mittasin äsken tuossa netin rintaliivi jollakin oppaalla, että rintani olisivat 60/B kokoa... (En ole varma koosta koska en ole alan ekspertti :D)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 7-luokkalainen!

Suomen kielessä ajankohdan kysymyssana on "milloin": "Milloin hankkia rintaliivit?"

Jos haluat muotoilla kysymyksesi sujuvaksi suomeksi, voisit esittää sen esimerkiksi seuraavasti: "Milloin pitää hankkia rintaliivit?" tai "Milloin minun pitää hankkia rintaliivit?"

Kiinnitä huomiota sujuvaan kieleen. Sillä saat asiallisempaa kohtelua ja Sinut otetaan vakavasti.

Ihmisestä, jolle oman äidinkielen kirjakieli on ensimmäinen vieras kieli, syntyy tomppeli vaikutelma.

Vierailija
2/5 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun siltä tuntuu, ei ole mitään deadlinea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän voi hankkia vaikka nyt, jos siltä tuntuu. Itse suosittelisin, että vaikka äitisi kanssa piipahtaisit rintaliivi kaupassa, joissa on hyvät osaavat myyjät. He osaavat katsoa sulle oikean koon ja tarvittavan tuen. Älä pelästy, ne myyjät saattaa olla aika rohkeitakin, kun mittailevat kokoa. Se toki tehdään muilta ihmisiltä piilossa. Saat hyvät napakat liivit sitten heti alkuun. :)

Vierailija
4/5 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sä ite tiiät. Ite havahduin kutosluokalla siihen et en meinannu kehdata pitää pelkkää t-paitaa ku pienet tissinalut tunki siitä liian selvästi esille. Sanoin äidille et haluisin rintaliivit ja seuraavana päivänä mentii yhdessä ostoksille.

Vierailija
5/5 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitapa kuva rinnoistasi mun sähköpostiin, niin teen arvion siitä, mikä on rintaliivitarpeesi tällähetkellä.

hautaniemi498@gmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi