Mies!! Millä tavalla yrität todistaa muille olevasi TOSIÄIJÄ?
Kehutko sillä, miten paljon saat nostettua penkistä? Vai karjahteletko seksin/jääkiekon katselun aikana? Vai ajeletko Bemareilla tjm näyttävällä autolla?
Mikä on tapasi tehdä muihin vaikutus??
Kommentit (20)
Trollaan mammapalstalla. Siten saan ainakin ämmille todistettua että mies on heitä ylempänä. Muita miehiä kutsun valkovuotoritareiksi jotteivät he sabotoisi minun tärkeää työtäni.
En mitenkään! Pinkki paita menee päällä siinä missä sininenkin ja annan vaimon aina toimia kuskina, kun kuljemme yhdessä jonnekin.
Virtsaan aina seisten, wc-tilojen puhtaudesta piittaamatta. Naiset tunnetusti rakastavat seisten virtsaavia miehiä täällä Porvoossa!
Syön pihviä samaan aikaan kun treenaan hauiksia ja viheltelen naisten perään ja huudan (heidän mielestään) hävyttömyyksiä.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:44"]En pyyhi persettä.
[/quote]
Pyydät äiskän siis pyyhkimään. Tosi äijämäistä. :-X
Todistan mieheyteni huomioimalla naisia. Joskus kävin puntilla, mutta enään ei tarvi, kun olen jo varattu :)
Uskallan keskustella sivistyneesti, olla kiinnostunut myös naisten maailmaan liittyvistä asioista, viettää aikaani naisen kanssa, tunnustaa heikkoutta, itkeä, kertoa tunteistani ja ylipäätään olla oikea ihminen jonkin ärjyvän ja heiveröisen äijäfasadin sijasta.
Osallistun perheeni elättämiseen käymällä töissä ja tekemällä oman osani kotitöistä. Vietän aikaani kuusivuotiaan poikani kanssa ja keskustelen asioista vaimoni kanssa. Toki minulla on myös 15-vuotias BMW alfaurosten tapaan.
Ajan bemarilla ja osaan käyttää moottorisahaa. Ostin keväällä kukansiemeniä, esikasvatin sisällä ja siirsin toukokuussa pihalle. Poimin itse marjat talveksi. Ammuin koirani, kun se piti lopettaa. Ei ole tarvetta todistaa mitään kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 23:49"]
Syön HK:n sinistä suoraan paketista.
[/quote]
Mä syön sen paketin ja heitän ne makkarat köyhille itseäni heikommille miehille. Lisäksi en syö suklaata, koska se korvaa naisille seksiä, ja minähän en seksinkorviketta tarvitse. On näet niin känsäiset kädet, että tulee jo kun avaa sepaluksen.
Harrastan erittäin rajuja homopanoja suurivatsaisten, karvaisten karhumiesten kanssa. Siitä ei touhu miehekkäämmäksi muutu, kun kaksi karskia satakiloisesta ukkoa jyystää toisiaan perseeseen matalasti karjahdellen niin että hiki ja sperma roiskuu ja sängyt natisevat alla säpäleiksi.
Ajan Harrikalla, soitan rokkibändissä ja mulla on pitkä tukka, parta ja korvakoruja.
Aimo on äijä.