Lähden Shanghain kautta Sydneyhin, kokemuksia?
Matkustan ensi kuussa vuodeksi Australiaan. Ostin lentolipun em. reitille. Air China on lentoyhtiö, tarjoillaanko minkälaiset safkat, vai pitääkö ottaa omat eväät? Onko Shanghain lentokenttä selkeä, porukkaa siellä ainakin on?! :) Olen 18v ja tämä on ensimmäinen reissuni Välimerta kauemmaksi.
Kaikki kokemukset ja vinkit kiinnostaisivat.
Kommentit (9)
Lentokentän (Shanghai Pudong) kartta: http://en.shairport.com/2012-11/09/content_15902908.htm
Joopa joo. Odottelen asiallisia vastauksia, kiitos niistä näin etukäteen... :)
Air Chinasta eikä Shanghaista ole kokemuksia, mutta haluanpa vaan toivottaa kivaa reissua Australiaan :) Kannattaa käydä tsekkaamassa Ayer's Rock, Brisbane, Melbourne ja Cairns. Sydney on mukava paikka, asuin siellä vuoden itse.
Oi että, tsemppiä reissuun! :) Itse vietin myös vuoden Ausseissa ja olen niin onnellinen sinun puolestasi että pääset kokemaan Australian.
Lensin China southern airlanesilla, taitaa olla kuitenkin eri yhtiö kyseessä.. Ei nyt ollut apua tästä aloittajalle, mutta halusin toivottaa huippua reissua! Oletko aikeissa mennä töihin?
Jos sinulla on Air Chinan lippu suoralle lennolle Helsinki - Shanghai, niin operoiva yhtiö on Finnair.
Minä olen lentänyt Air Chinalla Pekingistä Sidneyhin. Aikaa tästä on jo kymmenne vuotta, mutta kone oli hienoin (ja on edelleen) millä olen ikinä lentänyt.
Kiitos kivoista toivotuksista!:) Töihin au-pairiksi ja viisumi hankittu (n.290e) Näyttää olevan Finnairin lento Shanghaihin saakka, jossa 12h ja sitten Air Chinalla...
Singaporen kautta olisi ollut nopea, mutta 250e kalliimpi ja se on iso raha!
Pysy helvetin kaukana australialaisista miehistä. Ne näyttää ihan rölleiltä eikä ne pese intiimialueitaan kuin kerran vuodessa.
Kuvittele.