Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran uittaminen juoksujen aikaan

Vierailija
22.06.2021 |

Voiko siis koiraa uittaa juoksujen aikana? Meillä jo vanhempi perusterve narttukoira, joka kovasti hinkuisi uimaan näillä helteillä. Olen löytänyt netistä ristiriitaista tietoa asiasta; jotkut sanovat, että voi uittaa ja toiset taas, että juoksujen aikaan kohtu on enemmän auki, joten tulehdusriski on olemassa. Onko täällä kellään kantaa asiaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/9 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyhän ne naisetkin uimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin uida puhtaassa vedessä. Kaikki omat kiranartut on uineet myös juoksuaikana rapakotkin läpi.

Vierailija
4/9 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ottanut, enemmän tuo helle on riski kun kohtutulehdus, tosin vanhoilla koirilla tähän riski kasvaa, samoin kohdun kasvaimiin ja ois hyvä tehdä sterilisaatio.

Vierailija
5/9 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko soittaa eläinlääkäriasemalle, vastaisiko siellä joku? Meillä ainakin antaa lyhyesti vastauksen ihan ilmaiseksi. Ja onkohan väliä sillä käykö vaan pulahtamassa vai annetaanko uida pidemmän aikaa?

Vierailija
6/9 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähystyksessä leikkaus on nopea ja helppo ja haava paranee nopeasti, hinta noin 700e.

Vierailija
7/9 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyhän ne naisetkin uimassa.

Siitäkin on kahta mielipidettä että onko hyvä juttu.

Vierailija
8/9 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koirat saanut uida aina kesällä oli juoksut tai ei. Ihoa kannattaa tarkkailla, koska turkin liiallinen kosteus voi aiheuttaa iho oireita.

Vierailija
9/9 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käynyt järvessä uimassa menkkojen aikana eikä ole mitään tulehdusta tullut. Koiralla ekat juoksut eikä ole vielä koskaan käynyt uimassa, en tiedä edes kuinka vedessä viihtyy. Näillä helteillä olis kiva jos koira saisi vähän viilennystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi