Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kestä taas juhannuksen yksinoloa!

Vierailija
22.06.2021 |

Menen maalle. Kaupungissa vielä kamalampaa.
Olen taas yksin.
Yksi sukulainen käy ja jaarittelee samoja asioita.
Toinen sukulainen käy, muutoin sitten yksin istun.
Mitään ei tapahdu.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla on kaksi sukulaista jotka voisi tulla käymään mutta olet silti yksin? Jo on vaatimukset, joillakin ihmisillä ei ole yhtään, YHTÄÄN ketään. 

Vierailija
2/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla on kaksi sukulaista jotka voisi tulla käymään mutta olet silti yksin? Jo on vaatimukset, joillakin ihmisillä ei ole yhtään, YHTÄÄN ketään. 

Olen 99% ajasta yksin. Ja se vanha sukulainen on rasittava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaupungissa, yksin, ihan omasta vapaasta tahdostani. En halua mökeille hyttysten syötäväksi vaan tehdä mitä itse tahdon.

Vierailija
4/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, siellä istut kuin tatti! Olet siis sieni!!

Vierailija
5/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammamatkat voisi järkätä Dubaireissun. Matkalle saapi osallistua kaikki juhannuslesket ;)

Vierailija
6/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sitten kestä paria päivää lisää yksinäisyyttä? Mikä noissa päivämäärissä on sellaista, minkä takia et kestä? Onko sama myös heinäkuussa samoina päivinä?

Saisit asenteenmuutoksella oikein mukavat pari päivää. Samat keinot toimivat myös tällä viikolla kuin mitä olet käyttänyt viime viikolla tai milloin ikinä sulla onkaan mukava olla yksin.

Vierailija
7/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se juhannusaatto ja juhannuspäivä ole päivää kummempi.

Ei se sinänsä ole yhtään mitään.

Ihmiset itse siitä tekevät juhlan.  Kukin haluamallaan tavalla.

Kai sulle sentäs on vaihtelua se, että pääseet pois kaupungista, maalle.

Näet parhaan kesän kukoistuksessaan maaseudulla.

Monilla ei ole mitään paikkaa mihin lähteä juhannuksena, puhumattakaan maaseudusta.

Vierailija
8/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt ketään seuraksesi? Siis sellaista, joka ei ärsytä.

Vierailija
9/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä tykkään ettei mitään tapahdu. Saa maata vain ja nauttia mökkielämästä.

Vierailija
10/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tulla juomaan ja panemaan sinua. Tai voit tulla luokseni juomaan, panemaan, uimaan ja grillaamaan. Kuulostaako hyvältä?

Vierailija
11/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin tulla juomaan ja panemaan sinua. Tai voit tulla luokseni juomaan, panemaan, uimaan ja grillaamaan. Kuulostaako hyvältä?

Hyi!

Vierailija
12/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menet? Oliko sulla joku pakote mennä sinne juuri tällä viikolla? Kuka pakottaa jos et halua nähdä ketään vai mikä se oikea ongelma nyt olikaan.

Sanoistasi saa kuvan, että täytyy mennä kaupungista jonnekin, mutta siellä jossakin on inhottavia ihmisiä. En heti keksi mitään oikeaa syytä, mikset voisi jättää menemättä mutta vastaa toki jos luet tämän. Oma valinta on tehdä yhdestä viikonlopusta itselle mieluinen.

Olet toistanut aiemmin samaa kaavaa eli tiedät jo, mihin valintasi johtaa. Olisit voinut esim. maksaa jostakin toisesta majoituksesta. Säästää etukäteen jos rahat ovat tiukoilla ja varata sen hyvissä ajoin.

Vierailija
13/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on monia jotka ovat aivan yksin omassa kodissa. Ei muuta kuin yrität tehdä jotain mielekästä... Netflix maraton. Tai vain tyydyttää niitä muita omia haluja.. Niin me muutkin tehdää.

Vierailija
14/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jargonia jauhetaan koko he...tin juhannuksesta.

Eläkää niin kuin muinakin päivinä.

Sain taas kohtauksen vanhan mieheni juhannus-juhannus keuhkoomisesta. Meillä kun on mökki, jossa olemme käyneet tänä kesänä kaksi kertaa. Nyt juhannuksena sinne on menossa vanhimman poikamme kanssa hänen kavereitaan. Niin eikö mieheni ole ilmoittanut pojallemme, joka haluaa olla siellä vain kavereiden kanssa, että hänkin tulee sinne. Papparainen haluaa tehdä niin, koska juhannus. Ei, hän ei halua mennä sinne tänään, ei huomenna, ei ylihuomenna, koska kalenterissa lukee viikonloppuna, aivan tavallisena viikonloppuna, että juhannus. 

Ja mitä se sitten on se juhannus. Se että juodaan viinaa.

Kaikki kyllä maalailevat mielikuvia grillailusta ja saunomisesta. Sitäkin siellä mökillä tehdään joka ikinen kerta. Mutta juhannuksena, silloin aloitetaan ryystämään olutta jo aamupäivästä ja vaihdetään iltaruualla viiniin ja siitä illan mittaan konjakkiin ja muihin tiukkoihin viinoihin. Se on se juhannus. 

Vierailija
15/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset maalle rauhaan ja olet ainakin kahdelle ihmiselle sen verran tärkeä että he käyvät luonasi. Voisi olla huonomminkin.

Vierailija
16/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä kiva olla jonkun mukavan ja katseenkestävän hopeaketun kanssa mökillä: syödä hyvin, uida ja saunoa ja panna-aina uudelleen :)

Vierailija
17/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 99% ajasta yksin. Ja se vanha sukulainen on rasittava.

Taidat olla yksin, koska muut pitävät SINUA rasittavana.

Vierailija
18/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki suppilauta ja harjoittele suppailemaan.

Vierailija
19/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. voin tulla panemaan myös sua, täällä on jo useita halukkaita. Laita yhteystiedot.

Vierailija
20/34 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulen panemaan, jos on aivan pakko!