Miksi nuoria naisia pidetään haluttavina seksiin niin usein?
Olen itse nuori mies, ja olen aika kokenut seksin harrastaja. Nykyään kylläkin onnellisessa parisuhteessa. Mietin kuitenkin kun usein puhutaan että nuori nainen olisi ihanne sinnne sänkypuuhiin niin itse koen tämän vähän päinvastaisena. Minulla on ollut seksikumppaneina itseäni nuorempia ja vanhempia sekä samanikäisiä naisia. Sanoisin heittämällä että 25+ ikäinen nainen on paras seksissä. Mielellään siis vanhempi kuin 25 mutta se on tavallaan se minimi ikä.
Mites muut miehet? Niinkun jos mietitte seksin laatua ja sitä kokonaisuutta niin oletteko samoilla linjoilla vai eri kokemuksia?
Tästä ei tarvitse pahoittaa mieltään tai tulle kertomaan että kaikki ovat yksilöitä yms. Tiedän kyllä, mutta tämä ajatus pohjautuukin minuun ja omiin kokemuksiini.
Kommentit (7)
Olen kerran päässyt kokeneempana opettamaan kokematonta nuorta naista (ei kuitenkaan neitsyt). Tekisin sen mielellään uudestaan, kun se eka on nyt vakiseurustelukumppani ja hän ei enää halua opetella mitään uutta. Suhde ikäänkuin junnaa paikoillaan ja tylsistyy koko ajan lisää. Ei kaurapuuroakaan maidon kanssa ole kiva syödä joka aamu vuosi toisensa perään, vaikka se hyvää ja terveellistä onkin.
Koska näyttää parhaalta nuorempana, tietysti. Yleensä 21-23v pidetään parhaimpana, mutta onhan niitäkin joille 17v edustaa huippua. Itselleni parhaimman näköiset osuvat useimmiten tuohon 21-24v haitariin, mutta ikävä kyllä he eivät pidä minusta yhtä paljon, vähän vanhempi kun olen. Vaikka sainkin joskus houkuteltua tuon ikäisiä puuhiin vielä kolmekymppisenä, heidän into toimintaan jätti toivomisen varaa. Siksi siirryin vähän vanhempiin, ja nykyään joku 28, 29 on aika lailla minimi.
Mun mielestä paras ikä on 25-35. Se on naisellisin ikä. Niin ulkonäöltä kuin persoonaltakin. Tuon ikäinen nainen on itsevarma ja omaa asennetta ja kokemusta.
Aika lailla miesten DNA:han on jo koodattu, että hedelmällisintä naista pidetään haluttavimpana.
Kyllä se on niin, että viiskymppinen nainen on oikea aarre saada sänkyyn! Tietää mitä tahtoo ja tehdä, eikä häpeile mitään.
Ugh, olen puhunut!
En ole ehtinyt henkkareita kyseleen.