puhutaan rakentavasti, ei parjata
Eiköhän Jumalan tahto ole, oli usko/kirkkokunta mikä tahansa ole että kaikilla olisi hyvä olla. Siksi haluankin aloittaa keskustelun joka on positiivinen parjaamaton!!
Kysynkin mikä sinun edustamassasi uskontokunnassa on se syvin ja sinulle kaikkein tärkein, kantava voima?
Kommentit (3)
pitää sisällään sen, että Jeesus on täyttänyt puolestani lain ja kärsinyt puolestani helvetin rangaistuksen, jonka olisin ansainnut. Aina jos vihollinen syyttää minua, että et sinä mihinkään taivaaseen pääse koska olet tehnyt sitä ja tätä ja ajattelet niin tai näin, voin paeta Kristuksen turviin. Voin sanoa viholliselle, että niin olen tehnytkin elämässäni pelkkää vääryyttä ja syntiä, eikä sydämestäni lähde kuin pahoja ajatuksia, mutta Kristus on korjannut sen kaiken puolestani. Voin sanoa, että niin olenkin pahuudellani ansainnut tuomion, mutta Jeesus on päästävä minut siitä tuomiosta, koska hän on sen jo itse kärsinyt.
Eihän siitä tule kun paha mieli...
Olen kristitty ja omassa uskossani kantava voima on armo. Jos armoa ei olisi, en olisi selvinnyt elämässäni syvistä kiusauksista ja epäilyksistä. Olisin hukassa, kadotettu. Minulla ei olisi mitään mahdollisuuksia pelastua. Mutta armo Jeesuksessa Kristuksessa on se voima, joka on minua kantanut tähän päivään asti ja uskon, että tulee kantamaan loppuun asti.