Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä palstamammojen miehet ehtivät tänään pilata monen päivän / juhannuksen. Tuleeko ennen juhannusta yli vai alle 200 miesaloitusta?

Vierailija
22.06.2021 |

Mitä veikkaatte?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

150

Vierailija
2/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot: En ymmärrä, miksi monet naiset alkavat parisuhteeseen ja varsinkinpysyvät suhteessa henkilön kanssa, joka tuottaa jatkuvasti heille harmia, mielipahaa ja harmaita hiuksia.

Itse olen monen yrityksen jälkeenkin sinkku, kun en jaksa tyhmiä miehiä. Tyhmä = sanan kaikissa merkityksissä. Haluan vielä korostaa, että olen itse insinöörimäinen nainen eli ymmärrän hyvin miesten asia- ja putkinäköpuolta, ja odottaisin että tulen samoin ymmärretyksi miesten taholta.

Toisaalta, minusta kiinnostuneet miehet ovat olleet ehkä itse verrattain feminiinisiä. En ole semmoisia varta vasten valinnut, vaan olen ollut avoin kaikentyyppisille miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole edes mies sitä mies tätä-viikonloppu. Varmaan helle sekoittanut pään.

Vierailija
4/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu itekki naureskelin noita mies pilasi juhannuksen, mutta hyvä, että tekevät sen jo ennen juhannusta. Muta kyllä noita juhannukseen aikaan tulee vähintään 5 tunnissa..

Vierailija
5/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun juhannus on ollut 20 vuotta samanlainen:

-kaupungissa

-yksin

-lukemista

-pyöräilyä

-uimista hiljaisilla rannoilla

-ruokaa

-uusien paikkojen katselua

Vielä ei ole kukaan halunnut tuollaiseen kanssani osallistua. Ehkä sekin on juhannuksen pilaamista, jos ei ole ns. aito ja perinteinen juhannus?

Vierailija
6/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän juhannuksen kotona, mutta mies silti ehdottelee menemistä sinne ja tänne. Näin olen tehnyt jo monena vuotena ja teen jatkossakin. Ruuaksi riittää leipää, tomaatteja ja jäätelöä.

Vierailija
7/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-kaupungissa

-yksin

-lukemista

-pyöräilyä

-ruokaa

Vielä ei ole kukaan halunnut tuollaiseen kanssani osallistua. Ehkä sekin on juhannuksen pilaamista, jos ei ole ns. aito ja perinteinen juhannus?

Montaako olet kysynyt?

Vierailija
8/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä onkin hyvä kysymys tai pohdinta:

Menevätkö naiset yhteen ikävien miesten kanssa vai muuttuvatko nämä miehet jossain vaiheessa ikäviksi?

Vierailija
9/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noita provoja laskee?

Vierailija
10/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kaupungissa

-yksin

-lukemista

-pyöräilyä

-ruokaa

Montaako olet kysynyt?

Ihan joka vuonna en ole kysynyt, mutta yli 10 kertaa kyllä. En siis mitenkään niin, että koko juhannus pitäisi viettää mun seurassa, mutta vaikka seuraksi pyörälenkille tai kahville tai uimaan.

Vierailija
11/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt edes lapsi / lapsilauma itkee pettyneenä ja mammakin tihrustaa taas vähän.

Vierailija
12/24 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ap:n juhannus menee kivasti kun laskeskelee vauvapalstan aloituksia. Etkö oikeasti keksi muuta tekemistä? Eikö ole olemassa palstaa, jossa voisit keskustella muiden miesten kanssa jostain itseäsi kiinnostavista aiheista? Miksi roikut tällaisella palstalla, jossa naiset keskustelee keskenään?

Vierailija
13/24 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä vauhdissa ollaan! Tuleeko kaikkien aikojen sikamiesjuhannus?

Vierailija
14/24 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot: En ymmärrä, miksi monet naiset alkavat parisuhteeseen ja varsinkinpysyvät suhteessa henkilön kanssa, joka tuottaa jatkuvasti heille harmia, mielipahaa ja harmaita hiuksia.

Itse olen monen yrityksen jälkeenkin sinkku, kun en jaksa tyhmiä miehiä. Tyhmä = sanan kaikissa merkityksissä. Haluan vielä korostaa, että olen itse insinöörimäinen nainen eli ymmärrän hyvin miesten asia- ja putkinäköpuolta, ja odottaisin että tulen samoin ymmärretyksi miesten taholta.

Toisaalta, minusta kiinnostuneet miehet ovat olleet ehkä itse verrattain feminiinisiä. En ole semmoisia varta vasten valinnut, vaan olen ollut avoin kaikentyyppisille miehille.

Uskotko sä nämä palstan paskasadut? Ihan tosissani kysyn 

Vierailija
15/24 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän ap:n juhannus menee kivasti kun laskeskelee vauvapalstan aloituksia. Etkö oikeasti keksi muuta tekemistä? Eikö ole olemassa palstaa, jossa voisit keskustella muiden miesten kanssa jostain itseäsi kiinnostavista aiheista? Miksi roikut tällaisella palstalla, jossa naiset keskustelee keskenään?

siellä taas joku katkera emakko kuvittelee puhuvansa kaikkien naisten suulla, ja väittää että naiset eivät voi kritisoida palstan paskaa. ja en ole ap 

Vierailija
16/24 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelet soijahomojen beetojen kanssa ja ihmettelet kun joudut pettymään.

VIKA ON SINUSSA!

Vierailija
17/24 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadan toisella puolella taidetaan jo olla! Nyt miehet enemmän sikailua kehiin!

Vierailija
18/24 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetellyt samaa.

Jotenkin heikompaa ainesta?

Vierailija
19/24 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä vauhdissa ollaan! Jatkuvalla syötöllä tulee!

Vierailija
20/24 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kaupungissa

-yksin

-lukemista

-pyöräilyä

-ruokaa

Montaako olet kysynyt?

Ihan joka vuonna en ole kysynyt, mutta yli 10 kertaa kyllä. En siis mitenkään niin, että koko juhannus pitäisi viettää mun seurassa, mutta vaikka seuraksi pyörälenkille tai kahville tai uimaan.

eukko on rumempi kuin oma persereikänsä ja itkee täällä kunkukaan ei pane häntä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi