Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan yrittänyt tuhota sun elämää ja

Vierailija
22.06.2021 |

jotain saikin tuhottua, mutta sitten jotain parempaa tuli tilalle? Mulle kävi näin. Löysin omat vahvuuteni, aina olin elänyt kuten odotetaan että pitää elää, nyt teen sitä mitä todella kiinnostaa ja olen vapaa yhteiskunnan normeista. Lisäksi säästyin koronahössötykseltä ja maskeista päivät pitkät. Ennen stressasin kaikkea jopa vuosia etukäteen, nyt otan päivän kerrallaan.

Asioilla on aina tapana järjestyä ja ota käyttöön plan B, kun plan A menee mönkään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suorastaan tuhota, mutta on yritetty hankaloittaa.

Vierailija
22/23 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele olevani niin tärkeä universumin keskus, että muut yrittäisivät tuhota.

Nyt laatua näihin provoihin hei.

Lapsena ei tiedä onko universumin keskus. Minulla oli isä, joka piiskasi minut vyöhihnalla joka päivä kunnes hengästyi ja huohotti että kyllä minä -tana sinun tahtosi murran. Äiti sanoi joka päivä "olet kaiken pahan alku ja juuri" ja veti isoja tupsuja tukasta. Onneksi oli ja on edelleen paksu tukka. Koulun sain käytyä kun keskikoulun jälkeen menin iltaoppikouluun ja siivoojaaksi töihin. Ylioppilaaksi ja ulkomaille heti jossa sain hyvän koulutuksen ammattiini. Tiukkaa oli nuorena ja nälkääkin piti nähdä. Olin 58 v. kun tulin Suomeen ja heti isä löi nyrkillä kasvoihin ja töni päin seiniä ja huusi "et ole missään pärjännyt". Vastaavia enemmän tai pahemmin kokeneitä ikäluokkalaisiani tunnen - joten en ole ainoa. Eikö tämä kuulosta jo tuhoamiselta. Lastensuojelua ei 50-luvulla ollut, sukulaiset tiesivät mutta kukaan ei auttanut lasta. Sisu kasvoi ja nyt olen onnellisesti kohtuuhyvällä eläkkeellä. Työelämä oli superhyvää aikaa ja ulkomailla muutamassa maassa eläneenä olen saanut kokea vain hyvää, josta olen kiitollinen elämäni loppuun asti. 

Höpö höpö näitä juttuja. Kenellä on oikeasti on paska lapsuus, ei jää aikuisena lyötäväksi. Miten kovaa se isä pystyy lyömään, jos uhrikin on jo 58 v?

Satua alusta loppuun, sepitettä noi ulkomaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä. Toivottavasti loppuelämäsi menee hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi