Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pilkkaa mun puhetapaa riidan aikana..

Vierailija
22.06.2021 |

En ikinä itse hauku henkilökohtaisesti hänen piirteitään riidan aikana vaan pysyn asiassa. Jos taas on jotain huomautettavaa hänen esim ajotavasta, sanon sen nätisti. Varmasti sekin ärsyttää, mutta henkilökohtaisuuksiin en mene.
Mutta hän vastaavasti pilkkaa ääntäni ja puhetapaa. Se tuntuu todella pahalta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta sössöttämästä ja puhumasta kimeällä äänellä niin eiköhän se siitä.

Vierailija
2/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidellessä joidenkin naisten ääni muuttuu nalkuttavaksi. Sitä kannattaa välttää tietoisesti.

Miesten kanssa mielipide menee paremmin perille uutistenlukijan äänenpainolla ja rauhallisuudella. Suosittelen kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se ajaa sitä mopoautoa?

Vierailija
4/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun argumentit loppuu, isketään henkilökohtaisuuksiin.

Vierailija
5/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa peiliin ja miettiä sitä omaa puhetapaa. Jos on kimakka ääni ja puhetapa nalkuttava, huomauttaa mies varmasti aivan syystäkin. Hieman matalampaa ja rauhallista ääntä on riidellessä huomattavasti mukavampi kuunnella kuin kimeää huutoa.

Vierailija
6/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähdään että tämäkin on naisen vika. Onko se ok siltikään, vaikka olisi minkälainen puhetyyli tai tapa, että siihen isketään ja haukutaan.

Ja jos huomautan asiasta, olen herkkä. En vaan käsitä.

Olen itse tehnyt todella paljon töitä sen kanssa, että en ensinnäkään puutu toisen tekemiseen, mene hwnkilökohtaisuuksiin, nimittele tai hauku. Kerron asiat tavalliseen tapaan. Tuntuu tosi pahalta, että mun tapaa puhua pilkataan.

Vierailija
7/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lopeta sössöttämästä ja puhumasta kimeällä äänellä niin eiköhän se siitä.

Ei teinityttö oikein osaa puhua muuten kuin kimeällä äänellä.

Vierailija
8/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on vielä paljon opittavaa vuorovaikutusaidoissa. Älä ota sitä henkilökohtaisesti. Poistu tilanteesta jo ennen kun miehen psyyke ei enää kestä ja hän turvautuu lapsellsiin keinoihin säilyttääkseen kasvonsa.

Vierailija
9/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään että tämäkin on naisen vika. Onko se ok siltikään, vaikka olisi minkälainen puhetyyli tai tapa, että siihen isketään ja haukutaan.

Olen itse tehnyt todella paljon töitä sen kanssa, että en ensinnäkään puutu toisen tekemiseen, mene hwnkilökohtaisuuksiin, nimittele tai hauku. Kerron asiat tavalliseen tapaan. Tuntuu tosi pahalta, että mun tapaa puhua pilkataan.

No se mies ei osaa kehittää itseään riidan varalle. Miehet muutenkaan ei yleensä osaa sanoittaa, naiset on siinä paljon taitavampia. Ja kun eivät muuta enää osaa, menevät henkilökohtaisuuksiin ja alkavat lapsellisiksi. Siinä vaiheessa toteat vain että nyt siltä loppui taidot riitelyyn ja sovitteluun. Vähän sama asia kuin lääkäri joka ei osaa hoitaa, toteaa potilaan olevan masentunut tai mt-ongelmainen. 

Vierailija
10/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö ukko. Tuolla tavoin yrittää mitätöidä sinun mielipiteesi ja vaientaa sinut. Manipuloi siis.

Vierailija
11/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pehmeä ja pitemminkin matalahko ääni. Mies pilkkasi murrettani (melko neutraali keskisuomalainen murre) entisen tyttöystävänsä kuullen ja olin paikalla. Tämä nainen alkoi kikattamaan.

Vierailija
12/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pehmeä ja pitemminkin matalahko ääni. Mies pilkkasi murrettani (melko neutraali keskisuomalainen murre) entisen tyttöystävänsä kuullen ja olin paikalla. Tämä nainen alkoi kikattamaan.

Kai tämä mies on nyt ex?

Ap:n kokemus on taas yksi todiste siitä, että suurimman osan ihmisistä pitäisi suorittaa pakollinen "parisuhdeajokortti" jo siinä vaiheessa, kun suhde on vasta kiikarissa. Jos ilmenee puutteita esimerkiksi tunteiden tunnistamisessa ja sanallistamisessa tai kyvyssä kuunnella vastapuolta ilman henkilökohtaisuuksiin menemistä, niin x määrä lisätunteja alle ja vasta sitten uusi yritys. Voisi moni persoonallisuushäiriöinen tai parisuhdetta vain tavan tai statuksen vuoksi hakeva luovuttaa hyvissä ajoin, kun se parisuhde ei lankeaisikaan kuin Manulle illallinen.

Vierailija
13/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä mies on nyt ex?

Ap:n kokemus on taas yksi todiste siitä, että suurimman osan ihmisistä pitäisi suorittaa pakollinen "parisuhdeajokortti" jo siinä vaiheessa, kun suhde on vasta kiikarissa. Jos ilmenee puutteita esimerkiksi tunteiden tunnistamisessa ja sanallistamisessa tai kyvyssä kuunnella vastapuolta ilman henkilökohtaisuuksiin menemistä, niin x määrä lisätunteja alle ja vasta sitten uusi yritys. Voisi moni persoonallisuushäiriöinen tai parisuhdetta vain tavan tai statuksen vuoksi hakeva luovuttaa hyvissä ajoin, kun se parisuhde ei lankeaisikaan kuin Manulle illallinen.[/quote

On ex ollut jo pitkän aikaa. Taisi olla niin kiinni , että tärkeintä oli exän miellyttäminen mun kustannuksella, tosin ikääkin oli silloin vasta 23 vuotta.

Vierailija
14/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä mies on nyt ex?

Ap:n kokemus on taas yksi todiste siitä, että suurimman osan ihmisistä pitäisi suorittaa pakollinen "parisuhdeajokortti" jo siinä vaiheessa, kun suhde on vasta kiikarissa. Jos ilmenee puutteita esimerkiksi tunteiden tunnistamisessa ja sanallistamisessa tai kyvyssä kuunnella vastapuolta ilman henkilökohtaisuuksiin menemistä, niin x määrä lisätunteja alle ja vasta sitten uusi yritys. Voisi moni persoonallisuushäiriöinen tai parisuhdetta vain tavan tai statuksen vuoksi hakeva luovuttaa hyvissä ajoin, kun se parisuhde ei lankeaisikaan kuin Manulle illallinen.[/quote

On ex ollut jo pitkän aikaa. Taisi olla niin kiinni , että tärkeintä oli exän miellyttäminen mun kustannuksella, tosin ikääkin oli silloin vasta 23 vuotta.

Siis oli kiinni exässään

Vierailija
15/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajotapa on henkilökohtaisuus. Oli muuten yksi ää-li-ö joka ei sietänyt ajamisesta huomauttelua vaikka oli rikkomassa autoa. On se saavutus kuluttaa kytkin ja jarrupalat vuodessa loppuun.

Vierailija
16/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsymätön ja ilkeä mies. Luultavasti puhetavan pilkkaaminen ei ole ainoa ongelmanne. Onko suhde tuore? Jos on, niin näitä juttuja ilmaantunee jatkossa lisää. Yleensähän on niin, että ihmiset ovat koko asiallisia tai sitten eivät ole.

Vierailija
17/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tehnyt todella paljon töitä sen kanssa, että en ensinnäkään puutu toisen tekemiseen, mene hwnkilökohtaisuuksiin, nimittele tai hauku. Kerron asiat tavalliseen tapaan. Tuntuu tosi pahalta, että mun tapaa puhua pilkataan.[/quote

]

No kyllä riidassa nainen on se toinen osasyyllinen. Mies on läpeensä kyllästynyt Ap'hen ja siitähän tuo vähättely kertoo. Lopun alkuja suhteessa.

Vierailija
18/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioist voi sanoa monella tapaa. ” aja paremmin hiton ääliö”.

Vierailija
19/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomauta hänelle, että vain yksinkertainen ihminen menee henkilökohtaisuuksiin kun asioista riidellään.

Vierailija
20/21 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sanoa pahasti kun voi sanoa hyvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi