Olen entinen todella ylipainoinen, nykyinen liikunnanohjaaja, kysyttävää?
- Muutoksesta on nyt about 8 vuotta
- Olin ihan tuollaista "suurin pudottaja" -kokoluokkaa, nyt normaalipainoinen, en langanlaiha mutta perushoikahko ja lihaksikas, timmi
- Liikunnanohjaajakollegani eivät tiedä, etten ole liikkunut "pienestä pitäen", luultavasti järkyttyisivät jos kuulisivat taustastani
- 8 vuotta sitten istuin ja mätin pullaa ja sipsejä päivät pitkät, en koskaan harrastanut liikuntaa
- Koulussa liikuntanumero oli 7, olin tosi kömpelö lapsi
- Olen ohjaajana ammattitaitoinen ja suosittukin asiakkaiden kesken
- Kukaan työpaikallani ei tiedä että olen ollut tosi iso, se on jotenkin minua hävettävä salaisuus. Häpeäntunne taustalta ei vaan poistu, en tiedä mistä se johtuu.
- Jatkuvasti unohdan, että olen nykyään normaalikokoinen
- Jatkuvasti unohdan, miten hitonmoisen suunnanmuutoksen olen tehnyt, ihmetyttää että tämä on tapahtunut
- Minun on salilla helpompi lähestyä asiakkaita, jotka ovat tosi alussa oman projektinsa kanssa ja tuhdissa kunnossa. Olen käynyt läpi saman.
Mitäs muuta? Saa kysyä toki.
Kommentit (6)
Ei ole kysyttävää tähän hätään, mutta upea juttu!
Ai onko siis toi Monnakin joku entinen läski? :-O
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:06"]
Ai onko siis toi Monnakin joku entinen läski? :-O
[/quote]
On! Samoin TBTBM ja Sara
Montako kiloa laihdutit? Missä ajassa?
Puolessatoista vuodessa noin 55 kiloa, sen jälkeen vähän lisää vähitellen. Painoa on nykyään tullut vähän lisää, mutta selkeästi erottuvaa lihasta. En kuitenkaan ole noin "lihaskimppu" kuin tuo Monna, vaan laihemman näköinen. Aluksi oli roikkuvaa ihoa, nyt ei enää.
Onhan noita, mm. Monna treenaa