Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minusta tuntuu että

Vierailija
15.06.2014 |

Suurin osa näistä aloituksista on Porvoosta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskka niitä tehtailee joku tylsistynyt mode tai yksinäinen ihminen.

Vierailija
2/7 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnetään että olen syyllistynyt tähän :D. Jos ei parempaa tekemistä niin kiva kattoa miten ihmiset reagoi itse keksittyihin ja yleensä liian uskomattomiin ollakseen totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:13"]Myönnetään että olen syyllistynyt tähän :D. Jos ei parempaa tekemistä niin kiva kattoa miten ihmiset reagoi itse keksittyihin ja yleensä liian uskomattomiin ollakseen totta.

[/quote]

Siis voiko jollain olla oikeasti niin tyhjä elämä, että jaksaa notkua täällä tuntikausia ja "tylsyyden tullessa" keksiä juttuja ja sitten vahdata miten ihmiset niihin suhtautuu?

Vierailija
4/7 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo tylsistynyt ihminen ainakaan millään järjellä loista, mutta kaipa yksinäisyys voi saada tuollaisia mittoja:O

Vierailija
5/7 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:13"]Myönnetään että olen syyllistynyt tähän :D. Jos ei parempaa tekemistä niin kiva kattoa miten ihmiset reagoi itse keksittyihin ja yleensä liian uskomattomiin ollakseen totta.

[/quote]

Parhaat on kuitenkin ne kun kysyy neuvoa ja on olevinaan surkeana. Sitten jotkut kirjoittaa piiiitkiä viestejä jossa yrittävät auttaa. Se naurattaa oikeasti :).

Vierailija
6/7 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä ihmettelen ihmisiä, jotka notkuvat täällä vaikka olis parempaakin tekemistä.

Vierailija
7/7 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:45"]Enemmän mä ihmettelen ihmisiä, jotka notkuvat täällä vaikka olis parempaakin tekemistä.

[/quote]

Ihmetteletkö itseäsi?