Miksi minusta tuntuu että
Kommentit (7)
Myönnetään että olen syyllistynyt tähän :D. Jos ei parempaa tekemistä niin kiva kattoa miten ihmiset reagoi itse keksittyihin ja yleensä liian uskomattomiin ollakseen totta.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:13"]Myönnetään että olen syyllistynyt tähän :D. Jos ei parempaa tekemistä niin kiva kattoa miten ihmiset reagoi itse keksittyihin ja yleensä liian uskomattomiin ollakseen totta.
[/quote]
Siis voiko jollain olla oikeasti niin tyhjä elämä, että jaksaa notkua täällä tuntikausia ja "tylsyyden tullessa" keksiä juttuja ja sitten vahdata miten ihmiset niihin suhtautuu?
Ei tuo tylsistynyt ihminen ainakaan millään järjellä loista, mutta kaipa yksinäisyys voi saada tuollaisia mittoja:O
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:13"]Myönnetään että olen syyllistynyt tähän :D. Jos ei parempaa tekemistä niin kiva kattoa miten ihmiset reagoi itse keksittyihin ja yleensä liian uskomattomiin ollakseen totta.
[/quote]
Parhaat on kuitenkin ne kun kysyy neuvoa ja on olevinaan surkeana. Sitten jotkut kirjoittaa piiiitkiä viestejä jossa yrittävät auttaa. Se naurattaa oikeasti :).
Enemmän mä ihmettelen ihmisiä, jotka notkuvat täällä vaikka olis parempaakin tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:45"]Enemmän mä ihmettelen ihmisiä, jotka notkuvat täällä vaikka olis parempaakin tekemistä.
[/quote]
Ihmetteletkö itseäsi?
Koskka niitä tehtailee joku tylsistynyt mode tai yksinäinen ihminen.