Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekin omalla haamua saanut!! Raskaanako?

15.06.2014 |

Menkat on siis pian 2kk pois, tein apteekin omalla testillä eilen aamupissasta, ja näytti 3min sisällä haalea viiva, mutta kyl sen näkee selvästi, luulin testin olevan vialla, tein toinen testi illalla klo19 aikaan, ja tuli taas 3min sisällä se haalea viiva taas! Voinko olla raskaana? Yritystä on 10kk takana! Raskausoireita siis ei ole lainkaan..paitsi väsymys mitä on minulla aina ollu hahah :D ja alavattassa kipua vähän mikä on minulle uusi asia. Onko siis kokemuksia haamuista mitkä on todettu myöhemmin raskaudeksi? 

Liitän kuvan molemmist eilisen testeistä!!

Kommentit (5)

1/5 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne haamut ihan turhaan tule, eikä tuo minusta enää edes haamu ole vaan selvä plussa :) Onneksi olkoon!

2/5 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole haamua nähnytkään! Ihan selkeä plussahan toi on! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole haamua nähnytkään! Ihan selkeä plussahan toi on! :)

4/5 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan selvät plussat :) Onneksi olkoon. Itselläni oli viimeksi kemiallinen raskaus, ja kyseinen testi näytti silloin haalean plussa, joka oli oikeesti haalea ei lähellekkään tuollainen, ja oikeassa raskaudessa vaan ton värinen, ei vahvempi.

5/5 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeet plussat on! Oon itse sitä mieltä, että sellasta haamua ei olekkaan, jos viiva näkyy, on plussa tulossa :) Ite tein ekan testin rfsu (siitä merkistähän on kiistelty, et näyttää vääriä positiivisia AINA) olin tehny sillä merkillä kahdesti aiemmin, ei koskaan viivaa. Nyt sit kun olin raskaana, tein sen testin ja sain haamun, sitten odotin pari päivää ja tein toisella merkillä kaks testiä ja ihan selkeet plussat:) Eli jos viiva tulee, se tarkottaa raskautta:) Onnea!